Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29/11-2004, 13:03
Njordi sin avatar
Njordi Njordi er offline
Medlem

Standard Sv: Risk Stemmer :

Sitat:
Opprinnelig postet av Exar
System og setting-breakdown ble lagt ut av meg sammen med det andre. Bare rull nedover i code-feltet. (Funker i mozilla i hvertfall...)
Aaaahhhh... Joa det funka her og det=) Tænx!

Sitat:
Mystikk og Mørke Gjerninger vinner altså både mest originale og beste system, mens Yumatan, Nekropolis og Månen deler førsteplass for Miljø/Setting. Dersom ikke jeg også har talt feil da, men tror det skulle stemme.
GåådÆMh! Håken har virkelig 'hit the motherload'. Tror ikke jeg har grtulert deg ennå Håken, bra f'ing jobba!
Vet ikke om Linn Carin har fått behørig skryt for dette heller? Tusen takk Linn Carin, for at du tok på deg jobben. Det var bra gjort, ikke bry deg om at vi maser om ditæils. Underkategorier, hvem bryr seg om det? det var ihvertfall ikke noe Kristoffer Schou prisutdeling.

ARS SIMPLEX - Enkle Regler til Ars Magica
Svar med sitat
Gammel 29/11-2004, 13:05
Zetapus sin avatar
Zetapus Zetapus er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Tomas HV Mørkrid
Eh... hemmelig avstemning? Ikke? Neivel.

Jeg spurte, maste faktisk om jeg skulle fortsette og holde stemmene hemmelige, men fikk INGEN reaksjoner imot å legge de ut.

Jeg fikk svar om å legge de ut, og siden ingen protesterte gjorde jeg nettopp det. *se tidligere i tråden*
Svar med sitat
Gammel 29/11-2004, 13:14
Njordi sin avatar
Njordi Njordi er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Tomas HV Mørkrid
Eh... hemmelig avstemning? Ikke? Neivel.
Det ble vel etablert enighet om at avstmingen skulle være hemmelig fram til det var avgjort.
Etter at vi hadde vinnern så virker det som om de som gadd å bry seg om dette spørmålet var delt mellom "ikke noen mening" og "Ja, offentliggjør stemmingen".
Dette ble jo ikke avgjort før konkuransen var igang, så man måtte bare bli enige om dette underveis. Greit nok synes jeg.

ARS SIMPLEX - Enkle Regler til Ars Magica
Svar med sitat
Gammel 29/11-2004, 13:37
Zetapus sin avatar
Zetapus Zetapus er offline
Medlem

Sitat:

Utregningen min antar at alle stemmer er gyldige da... om de to siste er levert for sent så mister moral 9 poeng, legio 7 poeng, mystikk 6 poeng, clairvoyance 6 poeng, månen 1 poeng og nekropolis 1 poeng, noe jeg tror vil skape noen omveltninger i resultatlista.

Dessuten vil månen hoppe opp på delt 2. plass i forhold til originalitet, mystikk vil falle ned til en 3-delt førsteplass i system (sammen med yumatan og månen) og ikke så veldig mye interresant vil skje med miljø/settign...
Alle stemmer ble regnet som gyldige. og det var bare HOT sin som kom noen minutter forsent.
Svar med sitat
Gammel 2/12-2004, 01:12
SirGalrim sin avatar
SirGalrim SirGalrim er offline
Medlem

Flott! Da er konkurranser-siden oppdatert.

Takk til Linn Carin for opptelingsjobben.
Og takk til Sigmund for dobbeltsjekken.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:27.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia