Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Stengt tråd

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19/01-2006, 02:33
Martin Bull Gudmundsen sin avatar
Martin Bull Gudmundsen Martin Bull Gudmundsen er offline
Medlem

Standard Re: Hvor langt har du kommet?

Nesten skrevet ferdig teksten. Mangler bare et par eksempler og noen avsluttende ord. Illustrasjoner og layout gjenstår.
Gammel 19/01-2006, 08:50
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Dette blir bra greier! Skal spille spillet mitt på HolmCon. Har skrevet eksempel og laget regler. Skal skrive regler, skrive om eksempel, komme med konkrete spilltips/elementer.
Gammel 19/01-2006, 11:49
Kaare Berg sin avatar
Kaare Berg Kaare Berg er offline
Medlem

Spillet er klart, må bare skrive, layout og alt. I kveld. Er uten PC i helgen. Når var fristen igjen?

"jeg ville for eksempel aldri fått det for meg å gjøre moralske eller etiske vurderinger av den naturvitenskapelige kategorien invertebrater, selv om jeg, om jeg ble spurt, nok måtte gå med på at de er noen ryggesløse jævler alle sammen." - Anders Nygaard

Mørke Steder: Redux
For å komme ut, må du gå inn.
Gammel 19/01-2006, 13:42
Snikende Tigger sin avatar
Snikende Tigger Snikende Tigger er offline
Sneaky

Har kontaktet forlag og media...

Eller snarere: Jeg har tenkt i hele dag, men setter skrivinga på vent til jeg er ferdig med lekser... Blir litt sjelven av alle som prater om Lay-out og sånn... (jeg mangler absolutt alt jeg måtte trenge av nødvendige programmer og utstyr, med unntak av Paint og et digitalkamera. Hmm...). Men alt er klart i hodet mitt

- Pink Floyd, the great gig in the Sky
Gammel 19/01-2006, 13:42
Gorby sin avatar
Gorby Gorby er offline
Medlem

Du får ut søndagen til å levere. Kl.24.00 stenger jeg muligheten for å levere. Hvis du leverer noen minutter over er det greit, men spill som blir levert senere enn dette blir ikke med i vurderingen til konkurransen. Må være litt streng da vet du - ellers er det ikke no press. Og press er visst bra.

Sitat:
Blir litt sjelven av alle som prater om Lay-out og sånn... (jeg mangler absolutt alt jeg måtte trenge av nødvendige programmer og utstyr, med unntak av Paint og et digitalkamera. Hmm...). Men alt er klart i hodet mitt
Dette er jo ikke det viktigste. Jeg har ikke tenkt å bruke tid på bilder til mitt spill. Det får komme i andre omgang. Layout er bare en bonus for de som skal spille spillene, og vil ikke være avgjørende for vurderingen. Jeg vil påpeke dette i avstemningstråden når den åpnes. Noen folk er først fornøyd med spillet sitt når de har en god layout, illustrasjoner og vakre fonter. Og det er forståelig - jeg er litt slik sjøl. Hvis du ikke har tid og mulighet til dette, så konsentrer deg heller om selve teksten.

Spill skal sendes til michaelsollien@gmail.com

Firetop Mountain

Sist endret av Gorby; 19/01-2006 kl 13:48
Gammel 21/01-2006, 10:07
matthijs sin avatar
Medlem

Leverte i går! Tjolahei tjolahopp!
Gammel 22/01-2006, 15:14
matthijs sin avatar
Medlem

Ikke lenge igjen nå... blir alle ferdige før midnatt? Gleder meg til å få sett alle bidragene! Det har vært knallhardt ikke å diskutere mitt eget bidrag - spesielt i går, før, på og etter Spillskaperlagets årsmøte...
Gammel 22/01-2006, 19:22
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

Standard Sv: Hvor langt har du kommet?

Jeg tror jeg ikke kommer til å levere. Det er så liten tid og jeg føler at temaet jeg valgte ikke fenger for meg selv så jeg står over i år. Kjipt, men får heller komme sterkere tilbake neste gang.
Haakon
Gammel 22/01-2006, 20:16
Håken sin avatar
Håken Håken er offline
Medlem

Standard Re: Sv: Hvor langt har du kommet?

Da er mitt bidrag levert. Jess
Angående anonymitet og hemmelige bidrag: Mitt spill er blitt spilltestet på røvere, så det finneses noen der ute som veit hvilket spill som er mitt, men jeg regner med at de ikke blir noe problem.
You have been pwned by a grue.

Sist endret av Håken; 22/01-2006 kl 20:18
Gammel 22/01-2006, 22:18
Martin Bull Gudmundsen sin avatar
Martin Bull Gudmundsen Martin Bull Gudmundsen er offline
Medlem

Først fant jeg ikke ut av scanneren på kontoret jeg satte meg ned på, og så gikk jeg til kopisjappe og fikk skanna der, men de glemte et av arkene, og av de to formatene bildene ble lagret i var bare ett leselig, og et av arkene der var det så mye grums på at jeg satt i timesvis med bare en av illustrasjonene... før jeg fant ut at akkurat det arket kunne leses i det andre formatet, og da ordnet alt seg.

Vet ikke om noen skjønte det der. Men jeg er ihvertfall ferdig, og skal levere nu!

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:51.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia