Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 6/02-2006, 14:11
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Re: R.I.S.K. Runde 2 VINNEREN!

Hvor mange var det som stemte? Stemte ikke alle på "Mest originale idé" og "Beste system"?
Gammel 6/02-2006, 19:22
Gorby sin avatar
Gorby Gorby er offline
Medlem

11 stemmer. Det var noen få som unnlatte å gi stemmer til enten system eller ide, og en klarte ikke å gi bort sitt 1poengs stemme. Det var litt dumt, men det er noe jeg må ta til etterretning til neste gang. Vi får ikke inn all verdens mange stemmer, så det er best å ta vare på de man får. Tenk om jeg hadde disket disse for ufullstendig stemmeavgivning. Hadde blitt litt få stemmer å avgjøre en vinner på.

Firetop Mountain
Svar med sitat
Gammel 6/02-2006, 23:42
Magnus Jakobsson sin avatar
Magnus Jakobsson Magnus Jakobsson er offline
Medlem

Hurra! Hurra!

Gratulerer til de to andre vinnerne, og til alle som har levert.

Det som hadde vært virkelig kult, er å høre fra noen som har spilt spillet (uten meg). Det krever ingen forberedelse, reglene er lette å forstå og kan læres på 10 minutter, og spillet varer vanligvis bare 1-2 timer (de to siste gangene jeg spilte det brukte vi bare en time).

Jeg har lyst til å ta med meg spillheftet og noen kort til Holmcon og legge dem fra meg et eller annet sted. Kanskje plukker noen det opp og prøver det mens de venter på at lengre spill skal avsluttes.

- Magnus

Sist endret av Magnus Jakobsson; 6/02-2006 kl 23:47
Svar med sitat
Gammel 8/02-2006, 10:16
matthijs sin avatar
Medlem

Vet dere hva jeg syns? Jeg syns vi burde ha en slippfest!

På jobben min akkurat nå holder vi på med å arrangere finalen i en internasjonal konkurranse (www.designerglass.no, for de som er interessert), og jeg tenker at mye av det vi gjør der kunne vi også gjort for R.I.S.K. Som følger:

- Skaffe et lokale
- Trykke opp plakater som beskriver de forskjellige spillene (fra i år og i fjor)
- Stille ut spillene (henge dem opp, alle sidene ved siden av hverandre, på en vegg)
- Sende ut noen pressemeldinger
- Holde en liten tale og dele ut diplomer/premier til vinnerne

Ikke veldig mye jobb. Vi kan bruke Hyperions lokaler (leie "storsalen" for noen hundringser). Pressemeldingene er viktige: Vi forsøker å lage litt blest rundt norske rollespill her, og hvis det kommer en liten avis eller to er det utrolig kult!

Kanskje Michael kan samarbeide med Spillskaperlagets konkurranseansvarlige og PR-ansvarlige? (Hvem ble nå det igjen...?)
Gammel 8/02-2006, 14:26
Enrahim Enrahim er offline
Medlem

Et lovende sted kan kanskje være å holde en slik seremoni i forbindelse med miniarcon? I det tilfellet vil både lokaler og "publikum" være sikret.

Premie ville det vært naturlig å gi et eksemplar av det planlagte heftet. Spørsmålet er om det går an å få ferdig på så kort varsel som til miniarcon. Dette regner jeg med at det uansett er R.I.S.K koordinator som vil ta seg av

Som konkuransekoordinator kan jeg være begjelpelig med å prøve å finne noen egnede diplomer, samt få trykket og skrevet på disse. Dette vil forøvrig, om ikke annet, kreve godkjennelse fra Michael, da diplomer ikke står nevnt som premiering i konkuransebesrivelsen .

Pressemeldinger bør vel helst være PR-koordinatorene som tar seg av om en skal gjøre så mye ut av det.
Svar med sitat
Gammel 8/02-2006, 14:41
matthijs sin avatar
Medlem

Syns godt man kan gjøre en del ut av det. Mini-Arcon er altfor kort varsel, og det hadde vært digg om det faktisk var et helt eget arrangement. (Finalen i "Melodi Grand Prix" blir ikke slått sammen med en musikkfestival heller, om du skjønner hva jeg mener).
Gammel 8/02-2006, 15:59
SirGalrim sin avatar
SirGalrim SirGalrim er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs
Kanskje Michael kan samarbeide med Spillskaperlagets konkurranseansvarlige og PR-ansvarlige? (Hvem ble nå det igjen...?)
Hehe. Det ble DEG Matthijs!

Fra referatet:
Konkurranser: Rune Valle
PR: Matthijs Holter og Michael Sollien
Gammel 8/02-2006, 16:22
matthijs sin avatar
Medlem

OK da ser jeg fram til å høre hva R.I.S.K.-koordinatoren sier!
Gammel 8/02-2006, 23:13
Gorby sin avatar
Gorby Gorby er offline
Medlem

Høres jo bra ut dette Matthijs. Det eneste er at jeg vil gjerne bruke litt tid på dette heftet slik at det blir så bra som mulig. Jeg har tatt en liten pause fra R.I.S.K. og kommer til å ta den pausen fram til etter helgen. Da skal jeg begynne å ordne med heftet. Men uansett når dette heftet kommer ut, vil det jo være en aldri så liten sensasjon, og jeg vil gjerne at vi får til en slik slippfest. Vi får prøve å få til dette. Men vi må ikke være altfor kjappe med å finne en dato - vet ikke hvor lang tid dette vil ta.

Sitat:
Som konkuransekoordinator kan jeg være begjelpelig med å prøve å finne noen egnede diplomer, samt få trykket og skrevet på disse. Dette vil forøvrig, om ikke annet, kreve godkjennelse fra Michael, da diplomer ikke står nevnt som premiering i konkuransebesrivelsen .
Diplomer er bra! Det kan aldri bli for lite premier.

Firetop Mountain
Svar med sitat
Gammel 9/02-2006, 00:02
Njordi sin avatar
Njordi Njordi er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Gorby
Diplomer er bra! Det kan aldri bli for lite premier.
Nå er det helt klart mest ære og .... berømmelse? i å vinne R.I.S.K., men du mente kanskje at det aldri kan bli for MYE premier?

ARS SIMPLEX - Enkle Regler til Ars Magica
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
R.I.S.K. - Rollespill.nets intensive spillutviklings konkurranse Gorby Kontakt/ Kunngjøringer/ Annonser 16 4/11-2004 19:39
Her er vinneren av konkurransen! Ispinne Rollespill.net 0 7/02-2004 16:17

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:56.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia