Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 9/02-2006, 01:12
Gorby sin avatar
Gorby Gorby er offline
Medlem

Standard Re: R.I.S.K. Runde 2 VINNEREN!

Nei jeg mente tydelig det jeg skrev. Synes ikke vinnerne fortjener en skit jeg. Faktisk synes jeg at jeg fortjener premie. Ja, altfor få premier til meg. Gi meg spenn ellers brenner jeg R.I.S.K. spilla deres i et satanistisk rituale og bringer en jævelsk forbannelse over dere alle. Whoah ha ha ha!

Jeg skrev så klart feil....

Firetop Mountain
Svar med sitat
Gammel 9/02-2006, 01:15
BT sin avatar
BT BT er offline
En vanlig fyr

Sitat:
Opprinnelig postet av Gorby
Nei jeg mente tydelig det jeg skrev. Synes ikke vinnerne fortjener en skit jeg. Faktisk synes jeg at jeg fortjener premie. Ja, altfor få premier til meg. Gi meg spenn ellers brenner jeg R.I.S.K. spilla deres i et satanistisk rituale og bringer en jævelsk forbannelse over dere alle. Whoah ha ha ha!
Psjt, jeg vet at du fikk en Tufte-trøye til jul, så det er ikke synd på deg.
Svar med sitat
Gammel 9/02-2006, 02:36
Håken sin avatar
Håken Håken er offline
Medlem

Takk for alle som stemte på meg!

Og alle som stemte på på Magnus er teite! Jeg burde gitt ham null poeng men det hadde jo ikke hjulpet, det heller.

Men på den andre siden så kan jeg jo ta nesten all æren for "inntil vi synker", for Magnus skrev spillet etter å ha blitt inspirert da vi prøvdespilte "Krutrøyk". Med andre ord har _jeg_ ca 50% av æren for spillet hans. Det blir 40 poeng + 47/2 = 63,5 poeng!!!!

Nåvel - hovedpoenget bak dette innlegget var å gratulere Magnus med seieren. Og siden jeg tapte i år må jeg også få laget ferdig Gilbert Kraag-trofeet som skulle være vandrepokal for R.I.S.K. - Hvis det blir ferdig til juni så kan vi lage et RISK-stunt på Arcon også!
You have been pwned by a grue.
Svar med sitat
Gammel 9/02-2006, 03:57
Magnus Jakobsson sin avatar
Magnus Jakobsson Magnus Jakobsson er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Håken
Men på den andre siden så kan jeg jo ta nesten all æren for "inntil vi synker", for Magnus skrev spillet etter å ha blitt inspirert da vi prøvdespilte "Krutrøyk". Med andre ord har _jeg_ ca 50% av æren for spillet hans. Det blir 40 poeng + 47/2 = 63,5 poeng!!!!
Håken (min personlige muse) har fullstendig rett - idéen til Inntil vi synker dukket opp fra intet etter prøvespilling av Krutrøyk, og mesteparten av spillet ble skrevet samme natt. Håken er dermed den moralske seierherren, og dersom jeg hadde vært det minste ridderlig hadde jeg sagt fra meg seieren. Men når det står om et vaskekte Gilbert-trofé kaster jeg all ære på båten, og tviholder på det som urettmessig er blitt tilkjent meg.

I alle fall ble det dobbelt røverseier! Det er det verdt å spise en pølse for!

- Magnus
Har du sett Røverkalenderen?
Svar med sitat
Gammel 9/02-2006, 11:23
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Pst. Det som er garantert er at jeg er den største kunstneren. For mitt spill er det mest kontroversielle - det har fått fra 0 til 5 poeng i konkurransen! Ingen andre har en slik spennvidde!

Røverklubbens skulderklappende samsmisking viser bare det jeg lenge har mistenkt: Har man et godt miljø rundt seg, og tester spillene sine med dem, fører det til flere og bedre spill. Pah. Motbydelig.
Gammel 9/02-2006, 13:25
Enrahim Enrahim er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs
Pst. Det som er garantert er at jeg er den største kunstneren. For mitt spill er det mest kontroversielle - det har fått fra 0 til 5 poeng i konkurransen! Ingen andre har en slik spennvidde!

Røverklubbens skulderklappende samsmisking viser bare det jeg lenge har mistenkt: Har man et godt miljø rundt seg, og tester spillene sine med dem, fører det til flere og bedre spill. Pah. Motbydelig.
2 5-ere men ingen 4-er... Dette lukter juks

Om en skal se på mest kontroversiell er i tilfelle mitt mer plausibelt i så måte da den har alle mulige poengsummer fra 0 til 4
Svar med sitat
Gammel 9/02-2006, 17:19
Snikende Tigger sin avatar
Snikende Tigger Snikende Tigger er offline
Sneaky

Men hvor mange kan skryte av å ha fått en poengsum som svarer til alderen sin? (Jeg kan) Slå den!

- Pink Floyd, the great gig in the Sky
Svar med sitat
Gammel 9/02-2006, 19:02
Njordi sin avatar
Njordi Njordi er offline
Medlem

Hihihi.. dere er så søte alle R.I.S.K.'ere. Det er så hærlig å se at dere er stolte av deres skapeverk! Søte, nusselige, bedårende spillskapere, ja det er dere det! Joda DET dere det!

ARS SIMPLEX - Enkle Regler til Ars Magica
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
R.I.S.K. - Rollespill.nets intensive spillutviklings konkurranse Gorby Kontakt/ Kunngjøringer/ Annonser 16 4/11-2004 19:39
Her er vinneren av konkurransen! Ispinne Rollespill.net 0 7/02-2004 16:17

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:54.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia