Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 14/02-2006, 13:27
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard R.I.S.K.: Finalefesten

Vi har snakket litt om å ha en slippfest for R.I.S.K.-spillene. Det jeg ser for meg er noe slikt - fordelt utover Spillskaperlagets koordinatorer og styre:

- Vi søker Hyperion om penger til transport av deltagere & trykk av hefte. (Styre: Matthijs)
- Vi inviterer alle deltagerne for å snakke litt om spillene sine, og demonstrere dem. (Event: Lasse)
- Vi lager heftet. (RISK: Michael).
- Vi låner/leier et lokale (storsalen hos Hyperion, freks, koster 500 kroner og er tilgjengelig etter begynnelsen av mars). (Event: Lasse)
- Vi sender pressemeldinger til media. (PR: Matthijs).
- Vi kopierer opp alle spillene (ikke bare vinnerne) i stort format (minst A3) og henger på veggen. (RISK: Michael)
- Vi har litt servering av det vi vil/får lov til av brus, boller, pølser, sjokkis, øl (Event: Lasse)

Jeg foreslår vi finner en dato i slutten av mars. Det gir oss litt tid til å forberede oss, hvis alle setter i gang med det samme.

Har noen kommentarer, post dem her! Konkurranseansvarlig Rune, kan du hjelpe til med noen av disse tingene?
Gammel 14/02-2006, 13:49
matthijs sin avatar
Medlem

Standard Re: R.I.S.K.: Finalefesten

Sendte prosjektstøttesøknad til Hyperion nå.
Gammel 14/02-2006, 15:52
Enrahim Enrahim er offline
Medlem

Av de tingene er det nok servering (dersom jeg får et anslag på hvor mye som trengs) og opptrykking jeg tror jeg kan være mest behjelpelig med. Men alle bidraga i A3 format... hadde du tenkt å tapetsere veggen eller? Tror det da vil bli både enklere og billigere, og mer praktisk for alle å få trykket opp 2-3 eksemplarer av hvert spill og gjøre tilgjengelig å gå på rundgang. Selv bare QUOVIS vil ta grusomt mye plass alene dersom trykt opp i A3 format og hengt opp.

Sist endret av Enrahim; 14/02-2006 kl 15:58
Svar med sitat
Gammel 14/02-2006, 20:47
Snikende Tigger sin avatar
Snikende Tigger Snikende Tigger er offline
Sneaky

Sitat:
Opprinnelig postet av Enrahim
Selv bare QUOVIS vil ta grusomt mye plass alene dersom trykt opp i A3 format og hengt opp.
Godt poeng. Støtter meg til forslaget om flere kopier.

Syns dette virker meget kult om jeg må få si det

Det gjelder bare at ting blir klart. Har forstått det slik at heftet trenger litt tid.

Personlig kan jeg bare helga 24-26. mars (for jeg regner med det er snakk om en helg?). Hele uka før er jeg opptatt (det er heller ikke i slutten av mars), og helga etter er jeg også opptatt (da er jeg vel og merke på Ringerike, noen steinkast unna hovedstaden, men det passer likevel ikke så veldig bra. Går an å se akkurat 31.-2. helga litt an). Bare sånn at det er klart hvordan jeg ligger an mht. dato.

- Pink Floyd, the great gig in the Sky
Svar med sitat
Gammel 17/02-2006, 13:17
matthijs sin avatar
Medlem

Michael! Kan vi prøve å få Mads Eriksen til å lage cover??? Han vet garantert hva rollespill er!
Gammel 17/02-2006, 13:27
matthijs sin avatar
Medlem

Skal vi si 24. mars kl. 17:00? Da kan folk & evt. journalister komme rett fra jobb til serveringen...
Gammel 17/02-2006, 13:39
Gomle sin avatar
Gomle Gomle er offline
Valgkomiteen

24.mars er sikkert fint. Jeg kan sjekke om storsalen er ledig da.

MvH Lasse Lundin
Svar med sitat
Gammel 18/02-2006, 14:40
Gorby sin avatar
Gorby Gorby er offline
Medlem

Sitat:
Skal vi si 24. mars kl. 17:00? Da kan folk & evt. journalister komme rett fra jobb til serveringen...
Høres ut som en grei dato.
Sitat:
Michael! Kan vi prøve å få Mads Eriksen til å lage cover??? Han vet garantert hva rollespill er!
Vi får krysse fingrene for at Mads Eriksen synes det er kult å støtte en god sak. I serien M er det mange hint om at godeste Mads er en rollespiller/tidligere rollespiller.
Sitat:
Men alle bidraga i A3 format... hadde du tenkt å tapetsere veggen eller? Tror det da vil bli både enklere og billigere, og mer praktisk for alle å få trykket opp 2-3 eksemplarer av hvert spill og gjøre tilgjengelig å gå på rundgang.
Det er bedre å ha spillene på veggen, slik at pressen kan gå rundt, titte på dem, evt. ta bilder. Det blir med en gang litt mer stas om vi får dem på veggen. Men vi må nok gjøre et lite kompromiss når det gjelder de største spillene - kanskje henge de opp i A4, mens de kortere får A3.

Firetop Mountain
Svar med sitat
Gammel 18/02-2006, 16:07
matthijs sin avatar
Medlem

Mads er (eks-)rollespiller, og syns det høres gøy ut, MEN har ikke tid før langt utpå høsten. Så det får bli til en annen publikasjon...
Gammel 18/02-2006, 16:16
Magnus Jakobsson sin avatar
Magnus Jakobsson Magnus Jakobsson er offline
Medlem

24. mars passer fint for meg, og hele arrangementet høres storslått ut.

- Magnus
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
R.I.S.K. - Rollespill.nets intensive spillutviklings konkurranse Gorby Kontakt/ Kunngjøringer/ Annonser 16 4/11-2004 18:39

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:15.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia