Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 18/02-2006, 17:21
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Re: R.I.S.K.: Finalefesten

Lasse, inviterer du deltagerne? Michael har mail-adressene deres.
Gammel 21/02-2006, 19:03
Gorby sin avatar
Gorby Gorby er offline
Medlem

Jeg fikk nettopp vite at jeg skal spille konsert 24. mars. Det var uvisst når denne konserten skulle være, men det ble åpent denne datoen. Dette gjør at jeg enten må velge mellom band eller rollespill, noe som jeg finner ytterst ubehagelig. Er det mulig å finne en annen dato, eller har dere kommet for langt i prosessen?

Firetop Mountain
Svar med sitat
Gammel 22/02-2006, 12:25
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Da får vi bytte til fredag 31. mars. Det er umulig å finne en dato som passer for alle, men arrangøren må nesten være til stede.

Lasse kontakter deltagerne og snakker med Hyperion om lokaler?
Gammel 28/02-2006, 16:41
Gomle sin avatar
Gomle Gomle er offline
Valgkomiteen

Da har jeg booket møtesalen, får beskjed om den er ledig snart.

Michael: kan du sende meg e-post adresser?

MvH Lasse Lundin
Svar med sitat
Gammel 1/03-2006, 13:44
Gomle sin avatar
Gomle Gomle er offline
Valgkomiteen

Møtesalen var ledig så da er det i boks.

MvH Lasse Lundin
Svar med sitat
Gammel 1/03-2006, 22:56
Enrahim Enrahim er offline
Medlem

VIKTIG! Jeg vil/må ha tilbakemelding fra samtlige bidragsytere til RISK om det er greit at bidragene deres blir publisert som beskrevet under i forbindelse med "finalefesten".

Har endelig fått sett litt nærmere på utskriftmuligheter og har kommet til følgende konklusjon:

Å få ordnet med stiftede eksemplarer av spillene skal jeg ikke ha noe problem med. Jeg vil da bare bruke universitetsutskrift på 40 øre siden. Dersom vi da tar 2 eksemplarer av hvert av konkuransebidragene, samt 1 av hvert av de 4 bidragene som ikke deltok i konkuransen vil det komme på ca. 100 kr.

Veggavisen er derimot litt værre. Et av problemene er at utskriftene på universitetet er kun dobbeltsidige, og en betaler uansett for 2 sider selv om man bare skriver ut 1, noe som vil gjøre det til en dyr løsning. Greieste løsningen er da antageligvis at jeg skriver ut på privat basis, men da har jeg ikke peiling på pris (og jeg har lite lyst til å gjøre det, da jeg har en blekkskriver som bruker sin tid). I tillegg kan jeg ikke ta A3 utskrifter.

I tillegg har jeg regnet litt på hvor stor plass det vil ta. Dersom en tar alle konkuransebidragene i A4 vil en måtte beregne ca 6 meter med veggplass dersom en stabler 4 A4 sider i høyden. Tilsvarende beregning blir det dersom en bare kjører vinnerbidragene i A3. Jeg har ikke oversikt over tilgjengelig veggplass på møtesalen, men jeg innbiller meg at dette mildt sagt vil bli seende overfylt ut.

Mulige alterlnativer vil kunne være vinnerbidraga i A4, eller QUODIS i A4, og de andre to i A5. For meg vil det greieste av disse være vinnerbidraga i A4, men dette er såppas fjernt ifra "visjonen" presentert i starten (alle i A3), at jeg er usikker på om det da i det hele tatt vil være noen interesse for å ha en veggavis. Kan jeg få noe tilbakemeliding på dette?

Bunnlinje: Med mindre jeg får noe annen innputt gjør jeg følgende: Skriver ut og stifter 2 eksemplarer av alle konkuransebidragene deltagerne AKTIVT godkjenner at jeg kan gjøre dette med, samt 1 av hver av de 4 som ikke var med i konkuransen. Jeg lager ikke noe til veggavis før det er mer klarhet rundt hvordan/om man ønkser å gjøre det!

Dersom noen kjenner til andre steder der det går an å få til enkel/billig trykk vil jeg gjerne høre om dette! (Gorby, du har ikke snublet over noe i forbindelse med hovedpublikasjonen?)

EDIT: Og jeg håper det ikke er noen som forventer at jeg gjør noe med diplomer, da jeg ikke har funnet noe gunstig "generelt", og regner med at Gorby har bedre peiling på hva en er ute etter dersom en skal gå gjennom spesialdesign som f.eks kaosdesign.com. Det beste ville selvfølgelig vært å få en i miljøet til å fikse dette i tilfelle, men jeg har ikke greid å finne noen egnede kandidater til dette.

EDIT2 (viktig): I tillegg til at alle må si ifra om de godtar at bidraget deres blir publisert i denne sammenhengen(stiftet og/eller veggavis) bør dere si ifra dersom dere ønsker at jeg skal skrive ut noe annet enn det bidraget som er først i diskusjonstråden på dette forumet. Og for ordensskyld godtar jeg herved mine bidrag kan publiseres på denne måten.

Sist endret av Enrahim; 1/03-2006 kl 23:06
Svar med sitat
Gammel 2/03-2006, 00:05
Gomle sin avatar
Gomle Gomle er offline
Valgkomiteen

Møtesalen er meget stor og det vil nok være god plass til å henge opp finalebidragene i A3.

MvH Lasse Lundin
Svar med sitat
Gammel 2/03-2006, 00:09
Håken sin avatar
Håken Håken er offline
Medlem

Jeg har mulighet til å plotte i stort format (A1 for eksempel. Men det blir kanskje litt voldsomt) på Arkitekthøyskolen - særlig hvis det gjøres seint på kvelden eller noe når det ikke er kø på skriverne.

Men jeg veit ikke om det er en veldig god ide. Hvor mange sider er vinnerspillene på igjen? Kanskje man kan skrive de første par sidene i storformat og resten litt mindre og henge på veggen?
You have been pwned by a grue.
Svar med sitat
Gammel 2/03-2006, 00:43
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Skriv forsidene på vinnerne i plakatformat, gjerne med noen farger også, og la resten gå A3 eller A4.
Gammel 2/03-2006, 01:48
Gomle sin avatar
Gomle Gomle er offline
Valgkomiteen

Sitat:
Opprinnelig postet av Tomas HV Mørkrid
Skriv forsidene på vinnerne i plakatformat, gjerne med noen farger også
God ide.

MvH Lasse Lundin
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
R.I.S.K. - Rollespill.nets intensive spillutviklings konkurranse Gorby Kontakt/ Kunngjøringer/ Annonser 16 4/11-2004 19:39

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:37.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia