Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2/03-2006, 10:03
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Re: R.I.S.K.: Finalefesten

Rune: Regn med at mange ikke leser denne tråden. Du bør maile/ringe deltagerne direkte for å få tillatelse.

På den annen side: Så lenge det ikke er snakk om publikasjon for salg eller distribusjon, men bare en veggavis, tror jeg egentlig ikke vi trenger innhente tillatelse.
Gammel 2/03-2006, 19:15
Enrahim Enrahim er offline
Medlem

Normalt sett ville en veggavis være en grei afere, problemet er når en skal bruke det i forbindelse med en "pressebegivenhet". Omtrent uten unntak er de som har deltatt i RISK i år ivirge forumdeltagere, så jeg regner sannsynligheten for å være rimelig høy for at de fleste leser dete. Oppfordringer til å godkjenne publikasjon bør også sendes i forbindelse med invitasjon (Gomle du fikk med deg det?)

Det jeg finner mer bekymringsverdig er at av de 4 forskjellige andre deltagerene som kan "bevises" at faktisk har vært her inne etter at jeg postet den sterke oppfordringen om å si eksplisitt i fra om at det er greit å bruke verkene deres i en slik forbindelse, er det nøyaktig 0 som har gjort dette.
Svar med sitat
Gammel 2/03-2006, 20:44
Snikende Tigger sin avatar
Snikende Tigger Snikende Tigger er offline
Sneaky

Godkjenner publikasjon slik som beskrevet i forhold til finalefesten. Er enig i at en mail hadde vært lur, både til innbydelse og informasjon. Stor forside er bra. Prøv biblioteker. Godsnakk med bibliotekaren for rabatt på utskriftene.

- Pink Floyd, the great gig in the Sky
Svar med sitat
Gammel 2/03-2006, 23:53
Enrahim Enrahim er offline
Medlem

Bedre at jeg kommer til denne konklusjonen nå enn en uke før festen: Det virker ikke som om jeg har hverken tid overskudd eller evne til å få fremstilt en tilfeddstillende veggavis. Jeg ber derfor om at noen andre kan tapå seg dette ansvaret. Jeg kan fortsatt være behjelpelig med praktiske ting som innkjøp, utskrivning og slike ting. Men det rent organisatoriske rundt det hele virker til å bli rett og slett for mye.

Jeg hadde håpet og trodd at jeg ville være i stand til å gjennomføre dette, men slik det ser ut for meg nå virker selv denne forholdvis enkle oppgaven ugjennomførbar. Jeg fikser fortsatt med stiftede utskrifter. Si ifra om dere har noen ønsker angående antall/gjennomføring av dette (eller om jeg like greit kan slippe unna den greia også ).
Svar med sitat
Gammel 3/03-2006, 09:53
matthijs sin avatar
Medlem

Siden Michael skal trykke opp heftet, er det mest nærliggende at han overtar veggavis-prosjektet.
Gammel 3/03-2006, 11:33
Gomle sin avatar
Gomle Gomle er offline
Valgkomiteen

Magnar Müller jobber på bibliotek like ved hyperion kontoret.

MvH Lasse Lundin
Svar med sitat
Gammel 4/03-2006, 11:03
Barb sin avatar
Barb Barb er offline
Medlem

Er det mulig for vanlige dødelige å komme og prøvespille på dette arrangementet?
Svar med sitat
Gammel 5/03-2006, 14:23
matthijs sin avatar
Medlem

Ja! Dette arrangementet er fullstendig åpent, og det er om å gjøre å trekke inn folk som ikke er hardcore-miljø-folk også.
Gammel 12/03-2006, 11:47
Snikende Tigger sin avatar
Snikende Tigger Snikende Tigger er offline
Sneaky

Hvor sikkert er det nå at dette blir noe av? Har ikke hørt noe som helst om det på lenge. Hvor, når, hvordan, hva osv...

Og til Enrahim eller den som skal skrive ut noe som helst:

Det finnes en ryddigere PDF konvertering av QUOVIS uten tjukke streker gjennom overskriftene som det sikkert er en fordel å bruke... Henvend deg/dere til meg eller Gorby så kan den sendes via mail.

- Pink Floyd, the great gig in the Sky
Svar med sitat
Gammel 12/03-2006, 15:31
matthijs sin avatar
Medlem

Dette blir noe av. Pressemeldingene går ut en uke før arrangementet. Arrangementet er fredag 31. mars, kl. 17:00, på Hyperions lokaler i Møllergata i Oslo.

Lasse, har du fått sendt ut invitasjoner? Kontakt Michael direkte (pr telefon, for eksempel) for adressene. Foreslår også du ringer deltagerne direkte, ettersom ikke alle får med seg mail.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
R.I.S.K. - Rollespill.nets intensive spillutviklings konkurranse Gorby Kontakt/ Kunngjøringer/ Annonser 16 4/11-2004 18:39

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:38.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia