Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21/02-2008, 13:14
Enrahim Enrahim er offline
Medlem

Standard Sv: R.I.S.K. Runde 4 - Tre fremtider

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
[/I]Det er TUSEN ganger bedre at folk blir litt provosert av ting jeg lager, enn at de fullstendig ignorerer dem. Men det er en FANTASILLION ganger bedre at de spiller spillene mine enn at de blir provosert.
Det fantastiske er jo at du BÅDE har greid å provosere, og i tillegg har fått til det nest mest "spilte" bidraget i årets Risk til nå (om jeg ikke tar aldeles feil). Hvordan får du det til? *Beundrende blikk*

Om jeg har virket litt amper i tonen kan det ha sammenheng med at jeg har følt det har vært litt ille at dette bidraget har fått såppass mye oppmerksomhet i forhold til bidrag jeg har følt har fortjent det mer (særlig magnhilds utvalgte). Men ellers tror jeg at det også er et offer for den mekanismen Ole J beskriver. Ting har en tendens til å virke skarpere enn det er ment over nett :/
Svar med sitat
Gammel 21/02-2008, 13:18
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Enrahim Vis post
Om jeg har virket litt amper i tonen kan det ha sammenheng med at jeg har følt det har vært litt ille at dette bidraget har fått såppass mye oppmerksomhet i forhold til bidrag jeg har følt har fortjent det mer
Det kan jeg forsåvidt godt skjønne. Når andre hyler opp om noe meningsløst mens jeg gjerne skulle ønske de fokuserte på noe jeg syns er kult, blir jeg også litt amper

(Meeeen... du har nok vært amper på Fremtidene fra første stund. Du var jo den aller første som sa noe om dette bidraget )
Gammel 21/02-2008, 13:28
Enrahim Enrahim er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
(Meeeen... du har nok vært amper på Fremtidene fra første stund. Du var jo den aller første som sa noe om dette bidraget )
(Da var jeg oppgitt over at noen orket bruke tiden sin på å levere noe slikt, ikke amper )
Svar med sitat
Gammel 23/02-2008, 18:42
Ola J Ola J er offline
Medlem

Da har jeg spilltestet Tre Fremtider.
(Men det føltes ikke som å spille et spill, det gjorde det ikke)

Det var faktisk ganske interessant, selv om jeg har gjort lignende ting før. Det endte med et dokument jeg aldri kommer til å vise til en levende sjel, for det er pinlig avslørende på nøyaktig hva som er viktig for meg. Den tredje fremtiden endte med å bli litt lite unik, det blei som en blanding av de to andre (en svært optimistisk og en temmelig pesimistisk). Nå både gleder og gruer jeg meg til å bli 45 år, da skal jeg finne frem Tre Fremtider igjen og se hvor nærme eller langt unna jeg havnet.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:40.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia