Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 12/01-2009, 15:13
Kaare Berg sin avatar
Kaare Berg Kaare Berg er offline
Medlem

Standard begynner vi ikke å få dårlig tid?

Holmcon er snart her.

Og tradisjon tro bør vi være godt ferdige med avstemning før da.

Så vi bør gå igang ASAP.

Eller er det bare meg som sitter og venter i spenning.

"jeg ville for eksempel aldri fått det for meg å gjøre moralske eller etiske vurderinger av den naturvitenskapelige kategorien invertebrater, selv om jeg, om jeg ble spurt, nok måtte gå med på at de er noen ryggesløse jævler alle sammen." - Anders Nygaard

Mørke Steder: Redux
For å komme ut, må du gå inn.
Svar med sitat
Gammel 13/01-2009, 08:36
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Sv: begynner vi ikke å få dårlig tid?

Snakket om dette i går, faktisk - en av tingene jeg hadde tenkt å gjøre i dag, var å mase på Gorby, men du kom meg i forkjøpet!
Gammel 14/01-2009, 15:42
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Standard Re: begynner vi ikke å få dårlig tid?

Så når begynner denne konkuransen og kan alle delta om de har lyst? Jeg har ikke noe tro på å nå opp langt, spillene mine er skjelden populære blandt andre enn de som liker det samme som meg og jeg har litt sær smak, men det er en andledning til å få ut fingeren og gjøre noe kreativt.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 14/01-2009, 15:46
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Sv: Re: begynner vi ikke å få dårlig tid?

Sitat:
Opprinnelig postet av Hagazussa Vis post
Så når begynner denne konkuransen og kan alle delta om de har lyst?
Det begynner ved midnatt 18. januar, og absolutt alle kan delta. (Meld på bikkja di, om du har lyst. Og om den har lyst, da.) Det står mer i den offisielle info-tråden.

Sitat:
Jeg har ikke noe tro på å nå opp langt, spillene mine er skjelden populære blandt andre enn de som liker det samme som meg og jeg har litt sær smak, men det er en andledning til å få ut fingeren og gjøre noe kreativt.
Samme her. Jeg har aldri vunnet RISK, selv om jeg er Verdens Beste Rollespillforfatter (i hodet mitt). Forrige gang fikk jeg til og med kjeft av Enrahim.
Gammel 14/01-2009, 16:44
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Standard Re: begynner vi ikke å få dårlig tid?

Jeg har ikke en hund men kan jeg melde på katta mi, hun liker å gå på tastaturet, men jeg vet ikke hvor mye rollespill det blir av tastingenen hennes, men det var dette med tusen aper og Shakespeare da.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 14/01-2009, 18:00
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Standard Sv: begynner vi ikke å få dårlig tid?

Blir det opprettet en egen "Magnusklasse", slik at dere andre "verdens beste rollespillsforfattere" kan kjempe om æren?

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:36.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia