Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping > R.I.S.K.

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 18/02-2010, 16:01
Anders Nygaard sin avatar
Anders Nygaard Anders Nygaard er offline
Medlem

Standard R.I.S.K. Runde 6 - Avstemning og tilbakemeldinger

Plagierer her Andraax' utmerkede post fra i fjor. Vi kliner til med samme kategorier som sist.

Husk at kandidatene skal gi tilbakemelding på hverandres spill - hver kandidat får tildelt tre spill - epostene går ut i dag, så snart vi har gjort fordelingen. Vurderingene sendes til samme adresse som stemmene.

:

ALLE KAN STEMME!

HVORDAN GJØR JEG?
Du skal rangere de 5 beste spillene på denne måten: 5 poeng til det du mener er best, 4 til det nest beste osv. Dette sender du til Anders på mail (se adresse nederst i posten). I tillegg nominerer du et spill til hver av disse underprisene:

Introduksjonsprisen 2010
Forklaring: Hvilket spill mener du har størst potensiale til å friste nybegynnere til rollespillhobbyen? Nominer det spillet du helst ville presentert for dine ikke-rollespillende venner.

Nyskaperprisen 2010
Forklaring: Hvilket spill har det mest originale konseptet i år? Er det et spill som fikk deg til å redefinere hva du trodde om rollespill?

Presentasjonsprisen 2010
Forklaring: Hvilket spill klarer best gjennom teksten å formidle hvordan spillet skal spilles? Dette har ingenting med lay-out å gjøre, men hvor godt forfatteren klarer å gripe deg som leser.

Når blir vinneren annonsert?
Avstemningen vil foregå frem til den 25. februar klokka 23:59.

Mailadressen er: bergjylt <AT> gmail <DOT> Com
Svar med sitat
Gammel 19/02-2010, 00:53
Kaare Berg sin avatar
Kaare Berg Kaare Berg er offline
Medlem

Standard Sv: R.I.S.K. Runde 6 - Avstemning og tilbakemeldinger

Anders har lagt en liten PS på alle "snakke om spillet" trådene. Jeg anbefaler alle å lese denne.

Når det er sagt så anbefaler jeg alle spilldesignerene å belage seg på ubehagelig tilbakemeldinger. Jeg har lest de fleste tilbakemeldingene til nå og synes det er lite usakligheter.
Man stikker hodet frem når man leverer spill, og skal egentlig være glad til at noen gidder å lese og kommentere. Formålet er ikke å holde hverandre i hånden og kose med hverandre i trygge omgivelser. Formålet er å bli bedre. Kosingen kan dere ta på Holmcon. Så man må ha spilldesigner ha hard hud.

Jeg har ikke begynt å gi tilbake meldinger enda. Jeg kommer ikke til å bake dem inn i noe tyllpapir. Jeg kommer til å ta hensyn til Anders sitt lille PS, fordi jeg vet at min stil er litt vel rett i ansiktet. Men jeg kaller en spade en spade, og er det noe jeg ikke liker ved spillet ditt, enten gjennom Kaare linsen eller min teori linse. Ja da kommer du til å få høre (lese) det.
Forhåpentligvis har du såpass tykk hud at du klarer å ta det, og merke deg de positive tingene jeg skal prøve å finne frem også. Alt jeg har sett til nå har klare forbedrings potensialer.

Nå må jeg først fordøye og komme meg over den vanlig RISK skuffelsen.

"jeg ville for eksempel aldri fått det for meg å gjøre moralske eller etiske vurderinger av den naturvitenskapelige kategorien invertebrater, selv om jeg, om jeg ble spurt, nok måtte gå med på at de er noen ryggesløse jævler alle sammen." - Anders Nygaard

Mørke Steder: Redux
For å komme ut, må du gå inn.
Svar med sitat
Gammel 19/02-2010, 01:09
Magnus Jakobsson sin avatar
Magnus Jakobsson Magnus Jakobsson er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Kaare Berg Vis post
Kosingen kan dere ta på Holmcon.
Kaare - vil du ikke komme til HolmCon og kose med oss?

Svar med sitat
Gammel 19/02-2010, 13:44
Enrahim Enrahim er offline
Medlem

Angående PS-et angående konstruktiv kritikk: Det er mye bra der. Selv har jeg en konflikt med at jeg et annet sted har lært at det er best å ta det negative først, og føler det virker mer logisk i denne sammenhengen (vi er trygge på hverandre, er vi ikke?)

Ellers biter jeg meg merke i oppfølgings-delen. Anonymiteten kan gjøre dette vrient, men i de tilfellene der faktisk forfatteren lager en egen konto for å svare på tilbakemeldingen, bør en være beredt på å følge opp.

Ellers er det kanskje kommet frem at jeg jobber etter noe samme modell som Kaare skisserer, og mye av det som står i posten hans gjelder mine kommentarer og. Ser frem til Kaares slakting (og håper han kommer gjennom alle spillene i år)
Svar med sitat
Gammel 19/02-2010, 15:48
lost and lonely sin avatar
lost and lonely lost and lonely er offline
Forbundsstyret (vara)

Slakting høres så brutalt ut.
Håper du finner noe positivt i arbeidene våre Kaare
"Det finnes to sannheter her i verden. Den ene er at Jorden er rund, den andre, at Kaare Berg er skummel."
Sitat Ukjent Kilde
Svar med sitat
Gammel 22/02-2010, 14:40
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Begynner å nærme seg! Tre dager til avstemning!
Gammel 22/02-2010, 14:41
Kandidat6Risk2010 Kandidat6Risk2010 er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Begynner å nærme seg! Tre dager til avstemning!
Har noen stemt enda?
Svar med sitat
Gammel 22/02-2010, 21:53
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Standard Re: R.I.S.K. Runde 6 - Avstemning og tilbakemeldinger

Jeg har stemnt. Jeg stemnte i går.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 23/02-2010, 16:31
matthijs sin avatar
Medlem

Da har jeg stemt!
Gammel 24/02-2010, 15:14
matthijs sin avatar
Medlem

Okei, folkens! Imorra er siste dag man kan stemme!

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:12.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia