Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Rollespill generelt

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 17/03-2013, 23:21
Skogvokteren sin avatar
Skogvokteren Skogvokteren er offline
Medlem

Standard Sv: Hva spiller du om dagen?

Vi spiller hovedsaklig Pathfinder.
Svar med sitat
Gammel 24/03-2013, 14:45
Crowax78 sin avatar
Crowax78 Crowax78 er offline
Forbundsstyret (vara)

Cool Sv: Hva spiller du om dagen?

Expert Drakar och Demoner,Werewolf og Anima akkurat nå om dagen.
Svar med sitat
Gammel 25/03-2013, 16:10
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Burning Wheel og Apocalypse World
Gammel 26/03-2013, 19:46
Questor Questor er offline
Medlem

Har vært veldig lite spilling på meg det siste året eller så, men har da så vidt kommet i gang igjen med den ukentlige "Day After Ragnarok" kampanjen igjen. Da er det Hero-system som brukes som regelsett.

I tillegg har det vært noen enkeltstående spillinger med Marvel Heroic Roleplaying, som jeg har fått veldig sansen for.

Nå kom jo Dungeon World i postkassa forleden dag, så det må jeg prøve å få lurt noen med på snart
Svar med sitat
Gammel 3/05-2013, 14:52
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Nå går det i LAPP (live action pocket-play). Har spilt Livets Høst (Autumn of Life, den aller første LAPP'en) noen ganger i det siste, og det er forfriskende i forhold til de klassiske rollespillene jeg har spilt mest av. Ser at jeg kommer til å dele opp tida mi mellom poesi, Fabula og LAPP i året som kommer. Ja, og så fortellerspillene, selvsagt! (se fortellernettstedet mitt)

Ser frem til det!
Gammel 3/05-2013, 16:03
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

Spiller med tre grupper for tida, med noe overlapp. Spiller Trail of Cthulhu, Vampire: the Masquerade og har både SL'a og spilt Spirit of the Century. Nå ser det ut som det blir WHFRP 3rd utgaven av "the Enemy Within" som står for tur.
Gammel 3/05-2013, 21:04
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Dessverre så gikk en lengre cWoD spilling til grus - hvor halve gruppen måtte slutte. Så det var det for en lengre kampanje der.

Ellers så har jeg igang en Hellfrost kampanje (Savage Worlds) annenhver fredag - Spillingen er ganske spennende og givende. Men, jeg måtte dessverre ty til en Deus ex machina hendelse - og det er noe jeg egentlig aldri vil bruke - for at rollene ikke skulle ende tidlig av et skikkelig feiltrinn. Dette var en informasjon som ble delt om i meta, og jeg gikk med på å "fikse". Jaja, det forblir gøy, men har nevnt jeg ikke blir å gjøre det igjen - hvis et valg i spill leder til mindre koslige hendelser så er det slik som skjer.

Den andre fredagen holder jeg igang en Unhallowed Metropolis kampanje - det er en slags, viktoriansk/gotisk/steampunk gassmaske chic type rollespill. Historien sto stille fra 1905 til 2105 når de døde valgte å stå opp og gjøre verden generelt et mindre hyggelig sted. Akkurat nå så utforsker rollene et mysterium, som innehar enten en Jack the Ripper copycat - eller hans igjendoppstandlese... Og kanskje av hans gamle ofre også...

Over nett en gang eller to i måneden, så skal jeg holde en del eventyr i Call of Cthulhu (over www.roll20.net); i Cubicle 7 nye Cthulhu Britannica - Shadows over Scotland setting bok. Blir gøy, siden CoC er det som fikk meg inn i rollespill til å begynne med.

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:33.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia