G tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Norske rollespill

Notiser

Svar

Trdverkty Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 4/03-2010, 14:39
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Litt vag info

For de som er nysgjerrige p Lrelyst-prosjektet:

Firmaet aPlay er fullstendig dead and gone, konkursboet spredd og solgt, rettigheter tilbakefalt.

Hyskoleforlaget arbeider likevel videre med prosjektet. To bker er under bearbeidelse - Nattdragen, en fortsettelse p De Hye Landene; og et tidsreisescenarie basert p det brukt i Klasse 10B.

Jeg var involvert i begge disse bkene da jeg jobbet i aPlay. Jeg har trukket meg n, fordi jeg ikke har kapasitet (ting m enten vre godt betalt jobb, eller utelukkende lystbetont, for at jeg skal kunne prioritere det for tiden). S jeg har ingenting med planer og drift og skriving gjre lenger. Men jeg er superglad for at noen stadig brer fakkelen videre!

Selv bruker jeg et utvidet Lrelyst-system i Heltelyst-kampanjen vr. Det er mulig jeg skriver dette ned med tid og stunder; det fr tiden vise.

De som er interessert, kan laste ned ressurser til spillet her. Hyskoleforlagets nettsider er her.

Sist endret av matthijs; 4/03-2010 kl 14:40
Svar med sitat
Gammel 23/09-2019, 08:14
BeJimmiewribe BeJimmiewribe er offline
Medlem

Standard Litt vag info

Kunne noen gitt meg litt info om klubben.. prver finne en klubb som passer meg. virker som jeg bor mitt mellom flere alternativer her

Bokmerker

Trdverkty
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye trder
Du kan ikke svare p innlegg / trder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er P
Smilier er P
[IMG] kode er P
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er n 06:34.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokml oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia