Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 2/04-2009, 10:53
Even Tømte sin avatar
Even Tømte Even Tømte er offline
Medlem

Standard Artig eksperiment

Apropos sånne awareness-tester man slår fra tid til annen når man spiller rollespill:
VIKTIG MELDING: Ingen media/video filer er lagret på dette forumet. Når du klikker på lenken under, godtar du å se på innhold fra et annet nettsted. Vi kan ikke holdes ansvarlige for innholdet av dette materialet. Dersom filen ikke vises, vent noen minutter eller prøv igjen senere.
Godta! (Vis / Skjul)
Svar med sitat
Gammel 2/04-2009, 10:59
Even Tømte sin avatar
Even Tømte Even Tømte er offline
Medlem

Standard Sv: Artig eksperiment

Denne er enda mer hilarious:
VIKTIG MELDING: Ingen media/video filer er lagret på dette forumet. Når du klikker på lenken under, godtar du å se på innhold fra et annet nettsted. Vi kan ikke holdes ansvarlige for innholdet av dette materialet. Dersom filen ikke vises, vent noen minutter eller prøv igjen senere.
Godta! (Vis / Skjul)

Sist endret av Even Tømte; 2/04-2009 kl 18:52
Svar med sitat
Gammel 2/04-2009, 11:16
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Disse har jeg sett før, de er utrolig kule Spesielt der hvor person 2 er et annet kjønn og hudfarge... Skummelt å tenke på.

Og, i grunnen, veldig skummelt å tenke på dette i forhold til vitneutsagn i kriminalsaker. "Mannen du så for tre dager siden på et gatehjørne mens du tenkte på noe annet... hvordan så han ut?" "Han lignet morderen på en prikk!"
Gammel 2/04-2009, 11:17
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

(Forresten, vet ikke om det er bare meg, men videoene vises ikke uten at jeg klipper, limer og fikser lenkene. Når du setter inn en [ YT ] - tag, skal du bare lime inn det tallet som står bak "v=" i lenken - altså ikke hele YouTube-lenken.)
Gammel 2/04-2009, 17:19
Njordi sin avatar
Njordi Njordi er offline
Medlem

Æh, jeg tror dette ofte handler om ikke mangel på oppmerksomhet, men mer sosiale normer og gruppe press. Jeg tror mange legger merke til forandring, men de tørr ikke si noe om det. Det krever endel å være den som hever stemmen mot massen og påpeker at keisern er naken. Spesielt npr det gjelder forandringer som virker ganske usannsynlige.

ARS SIMPLEX - Enkle Regler til Ars Magica
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:33.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia