Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 5/01-2010, 17:34
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Helt urelatert: Treningstips

Jeg driver og tenker på å kjøpe meg en romaskin. Noen her som har greie på slikt? Er det stor forskjell på modellene, freks? Ser jeg kan kjøpe dem på finn.no for mellom 250 kroner og 15000 kroner...
Gammel 5/01-2010, 17:44
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Standard Sv: Helt urelatert: Treningstips

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Jeg driver og tenker på å kjøpe meg en romaskin. Noen her som har greie på slikt? Er det stor forskjell på modellene, freks? Ser jeg kan kjøpe dem på finn.no for mellom 250 kroner og 15000 kroner...
Det er en del forskjell - jeg vile anbefale å gå til en butikk som selger slikt, å høre om modellene, kanskje teste ut dem - lettere å utføre kjøp da.

Men du må opp i de store summene for å få samme kvalitet som i trengingsstudio.

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 5/01-2010, 18:53
Martin Bull Gudmundsen sin avatar
Martin Bull Gudmundsen Martin Bull Gudmundsen er offline
Medlem

Standard Helt urelatert: Tøysesvar

Åååh, jeg må bare, jeg må bare... uff, nei... AAAAA!

Ta det med ro. Du finner nok ut av det.

Ahhh. Det var pinlig, men gjorde godt.

Sist endret av Martin Bull Gudmundsen; 5/01-2010 kl 18:56
Svar med sitat
Gammel 5/01-2010, 22:21
Kaare Berg sin avatar
Kaare Berg Kaare Berg er offline
Medlem

Kjøp medlemskap i et treningstudio. Koster mindre, og du kan ro av hjertets lyst. Og når du blir lei, som er hvordan sånne ting pleier å gå. så har du ikke hundre kilo med skrap metall i grasjen/kjelleren.

"jeg ville for eksempel aldri fått det for meg å gjøre moralske eller etiske vurderinger av den naturvitenskapelige kategorien invertebrater, selv om jeg, om jeg ble spurt, nok måtte gå med på at de er noen ryggesløse jævler alle sammen." - Anders Nygaard

Mørke Steder: Redux
For å komme ut, må du gå inn.
Svar med sitat
Gammel 6/01-2010, 09:48
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Medlemskap går jeg lei før jeg begynner (har prøvd). Så jeg bruker heller en tusing på en brukt maskin som jeg så kan selge videre hvis jeg går lei...
Gammel 6/01-2010, 10:59
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Medlemskap går jeg lei før jeg begynner (har prøvd). Så jeg bruker heller en tusing på en brukt maskin som jeg så kan selge videre hvis jeg går lei...
Bestefar har en maskin som han kjøpte relativt billig og som han ikke har brukt mye, og som i tillegg står utendørs! Når barnebarnet er på besøk så sitter han stille i noen sekunder og maskinen har i hvertfall overlevd èn vinter. (Under tak.)

En tusenlapp og tre dagers roing èn uke av gangen annenhver måned er ikke håpløst. To maskiner gjør at man kan invitere naboen over på en rotur før tippekampen og er atskillig billigere en treningsstudio, spesielt på sikt. Litt trening av å flytte rundt på den får man jo også.

Jeg skal høre med gamlefar om hvor han kjøpte sin, men jeg er rimelig sikker på at det var over nett. Selv tilbrakte jeg store deler av barndommen i en jolle, og sist jeg besøkte et treningsstudio og varmet opp med å ro, så satt det fortsatt i.

Ellers vil jeg anbefale http://www.ropes.no/, allsidig trening som er lettvint å rydde bort (eller bare la henge fremme). Kan tas med på ferie - men merk at dørstandarden i søreuropa ikke er som her hjemme. Gir enkel og effektiv trening, kan justeres til mange nivåer.

Manualer er også kjekt å ha i et hjem.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:31.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia