Gå tilbake   Hyperions webforum > Hyperion - N4F > Magasinet Pegasus

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 27/09-2010, 12:43
Falkor Falkor er offline
Medlem

Standard Hva synes du om Pegasus nr. 16: Musikk?

Redaksjonsstyret vil gjerne ha tilbakemeldinger på bladet som nå
etter all sannsynlighet kommet i din postkasse.

Ris og ros tas imot
Svar med sitat
Gammel 27/09-2010, 20:43
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard Sv: Hva synes du om Pegasus nr. 16: Musikk?

Syns det var et fint nummer; har det liggende som toalettlektyre, så jeg kan lese litt her og der

Som alltid foretrekker jeg å lese om greier som faller innenfor mine interesseområder. Marcellos Kjeller-laiven, freks. Ting om 8-bits-musikk ellerhvadetnåheter er ikke noe jeg har noe forhold til, så da skipper jeg det. Sånn sett er jeg en easy customer - gi meg rollespillstoff, så blir jeg glad; skriv om vennene mine, så blir jeg glad. Og så liker jeg flåsete småstoff, vitser og tegneserier.
Gammel 27/09-2010, 22:22
lost and lonely sin avatar
lost and lonely lost and lonely er offline
Forbundsstyret (vara)

Savnet de gamle tegneserie stripene.. men det er jo bare småplukk riktig nok..

Hiver meg på det Holter sier her..
Man leser litt her og litt der..
"Det finnes to sannheter her i verden. Den ene er at Jorden er rund, den andre, at Kaare Berg er skummel."
Sitat Ukjent Kilde
Svar med sitat
Gammel 1/10-2010, 19:21
Falkor Falkor er offline
Medlem

Standard Re: Hva synes du om Pegasus nr. 16: Musikk?

Takk for det

Vi vil gjerne ha mer rollespill stoff - men vi er avhengig at det er miljøet som skriver om det som opptar de. Vi tar altså gjerne imot bidrag i den sjangeren også

Nå det gjelder flåsete småstoff, så er holdningen til det sittende styret at vi ikke synes dette nødvendigvis er noe av det første vi ønsker å legge inn i bladet. Det er så mye annet bra som skjer i miljøet og så mange flinke skribenter som heller fortjener den plassen etter vår mening. Tegneseriene, derimot, skal vi alltid ha - det var dessverre noen som ikke kunne tegne til dette nummeret
Svar med sitat
Gammel 1/10-2010, 19:41
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Jeg er ikke så interessert i dataspillmusikk, og det var liksom ikke noe særlig om bruk av musikk til rollespill, så nummeret var litt meh for min del. Det sier jo sitt at jeg heller ikke meldte meg til å skrive noe til det nummeret, for jeg har ikke så mye å si om saken.

Jeg er faktisk ikke så begeistret for tegneseriene, men that's just me.

Lange artikler er jo fint, men det er synd om det BARE blir det - vi trenger flåsete småstoff også! Det er liksom en buffer mellom de lange utgreiningene.

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 2/10-2010, 19:31
Falkor Falkor er offline
Medlem

Standard Re: Hva synes du om Pegasus nr. 16: Musikk?

Duly noted
Svar med sitat
Gammel 3/10-2010, 00:19
SirGalrim sin avatar
SirGalrim SirGalrim er offline
Medlem

Ok, skal være litt kjip her. Jeg pleier å anmelde september-utgaven. Men dette nummeret falt meg dessverre såpass lite i smak at jeg står over. Jeg vil ha mindre tekstbomber og artikler som jeg må lese over en halv side for å ha peiling på hva det dreier seg om. Jeg savner mer relevante nyheter og artikler om de fantastiske fritidsinteressene, og litt mer snert om hele magasinet. Håper dere kommer sterkere tilbake! Stå på og lykke til videre!
Gammel 5/10-2010, 01:41
Julie-Andersen sin avatar
Julie-Andersen Julie-Andersen er offline
Medlem

Jeg stiller meg uenig i de andre som har skrevet. Jeg mener at Pegasus skal være et magasin for alle interessene. Gjerne ting vi også kan sette i sammenheng.
Jeg syns det er spennede å lese om nye ting! Spesiellt en kombinasjon av ting jeg liker eller bare er nysgjerrig om.
Jeg skjønner jo at mange liker å lese om visse interesser, men da fins det jo magasin som bare skriver om rollespill, dataspill og andre ting. Men de fins jo, Pegasus leverer noe unikt, og det syns jeg er forferdelig viktig!

Kanskje hvis dere ikke hadde hoppet over artiklene hadde dere funnet ut om noe nytt og spennede? Kanskje dere hadde lært noe nytt? Hvis ikke det håper jeg dere forstår at Pegasus redaksjonen prøver å levere noe unikt, noe ikke Norge har fra før av.

Så jeg vil takke Pegasus redaksjonen for et flott og unikt nummer jeg føler jeg fikk mye ut av!
Stiller meg også villig til å bidra til neste nummer, noe jeg håper folk som engasjerer seg også vil bidra, da du kan være med på å få et enda bedre magasin neste gang!
Gammel 5/10-2010, 10:16
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Norge har ingen andre blader om rollespill og laiv. Således, hvis Pegasus skal lage noe Norge ikke har fra før, blir det fryktelig opptatt.

Jeg er enig i at det burde være mangfold, så også i typen artikler (som er grunnen til at jeg forfekter småfjas sammen med lengre artikler). Jeg er slett ikke motstander av at nummer som dette, med artikler om ting jeg ikke bryr meg om, for jeg vet at i neste nummer er det mest sannsynlig noe jeg har lyst til å lese (eller skrive om)! Slik er livet.

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 5/10-2010, 11:13
Even Tømte sin avatar
Even Tømte Even Tømte er offline
Medlem

En leser kommenterte at hun hadde lest hele artikkelen on Desucon (eller hva det heter) uten å forstå hva Desucon (eller hva det heter) egentlig er. Er det meningen?

(Selv har jeg ikke lest bladet, så jeg skal ikke komme med egne meninger. )
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:33.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia