Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 21/07-2010, 00:00
Bjørn Are sin avatar
Bjørn Are Bjørn Are er offline
Medlem

Standard Grunwald 2010

Har nettopp kommet hjem fra tidenes kick; 600års jubileet for Grunwald!

Putin var der sammen med den polske og Litauiske presidenten og 500 000 tilskuere. Vi var 300 riddere på slagmarken, deriblant 20 kanoner 100 håndkanoner 80 riddere 200 bueskyttere og 42 varmegrader!

Dette var en (varm) opplevelse, og det var virkelig kult å være ute på slagfeltet og vite hvordan en swordman i et Imperieregiment i Warhammer fantasy-battle må føle det

Her er en liten youtube-snutt som er satt sammen av Polsk TV som reklame for selve slaget: http://www.youtube.com/watch?v=efgKl20UK-c Har enda ikke funnet annet enn en kort snutt av selve slaget i år: http://www.youtube.com/watch?v=39_l4UD_MsI

Jeg slenger også med link til et bilde av meg som prøver ut rustningen min kvelden før den store dagen. Dere kan se hvor varmt det er, klokka er over 20.00, og det er nesten 30 grader når dette bildet er tatt: http://i871.photobucket.com/albums/a...uli2010039.jpg
Gammel 21/07-2010, 00:07
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Standard Sv: Grunwald 2010

Ser vanvittig kult ut, fikk plutselig lyst til å være med i en god historisk laiv snart!
Var godeste Elling. P der også?

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 21/07-2010, 01:17
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

For de av dere som har konto på rpg.net er det en lengre diskusjon her.
Gammel 21/07-2010, 10:57
Bjørn Are sin avatar
Bjørn Are Bjørn Are er offline
Medlem

Elling var ikke med, nei. Vi som dro fra norge er fra Frilansene. Vi dro sammen med den svenske gruppa "Den tyske orden", og vi hadde leir sammen, og sloss både med og mot polakker. Vi hadde også den svensk/danske gruppa Canis og en italiensk gruppe mot oss, og vi delte leir, slik at vi hadde noen dager på å bli kjent med hverandre før vi skulle denge løs på hverandre

Det var en fantastisk opplevelse å slåss i et slag med så mange folk, man begynner å forstå hvorfor bannere er så viktige; lydsignaler og på forhånd avtalte manøvere blir fort umulig på en slik målestokk.
Gammel 21/07-2010, 17:11
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

Skulle hatt noen hd kameraer på plass og filmet det.

Uansett, slike opplegg er ufattelig kule, skulle ønske jeg hadde tid og råd til å holdt på med blankvåpen (laiving o.l med det)

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:48.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia