Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29/03-2004, 09:38
Sciurusaurus Rex sin avatar
Sciurusaurus Rex Sciurusaurus Rex er offline
Medlem

Standard

Battlefield Earth var tøff....
Svar med sitat
Gammel 29/03-2004, 09:41
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

Standard

Jeg håper du mener at den var tøff å lide seg igjennom! Ellers har jeg en forkjærlighet for Michael Wincott (de tre musketerer og the crow). Han har en dyp raspende stemme og ser bare så ond ut. Geoffrey Rush greier også å være ond uten å anstrenge seg. Brad Dourif er også meget bra som Ormtunge.
Gammel 29/03-2004, 09:48
Zatharee sin avatar
Zatharee Zatharee er offline
Medlem

Standard

All-time beste film-badguy som jeg kommer på i farten er Kaiser Soze fra The Usual Suspects. Andre fra filmverdenen som er verdt å nevne er datamaskinen i 2001: en romodysse, ce pequeõ (eller noe sånt, kan ikke portogisisk) fra City of God, og Dr. Strangelove fra filmen med samme navn.
"God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of His own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players [i.e. everybody], to being involved in an obscure and complex variant of poker in a pitch-dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a Dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time." -Good Omens
Svar med sitat
Gammel 29/03-2004, 11:32
Ole Ole er offline
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Regnbue
Har jeg et inntrykk du ikke liker Travolta

Hva med Face-Off var han like ille der?
Eller Swordfish?
Face-off hadde sine øyeblikk, og Travolta var tidhvis god som skurk, men han kom i skyggen av Nicholas Cage. Forøvrig en film som blir dårligere og dårligere for hver gang du ser den, men det er ikke Travoltas feil.
Swordfish var elendig, Travolta gjorde ikke noe fra eller til.
Han var bra i Pulp Fiction .
Gammel 29/03-2004, 11:49
Regnbue sin avatar
Regnbue Regnbue er offline
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ole
Sitat:
Opprinnelig postet av Regnbue
Har jeg et inntrykk du ikke liker Travolta

Hva med Face-Off var han like ille der?
Eller Swordfish?
Face-off hadde sine øyeblikk, og Travolta var tidhvis god som skurk, men han kom i skyggen av Nicholas Cage. Forøvrig en film som blir dårligere og dårligere for hver gang du ser den, men det er ikke Travoltas feil.
Swordfish var elendig, Travolta gjorde ikke noe fra eller til.
Han var bra i Pulp Fiction .
Synes Swordfish er en ganske god film jeg... Men kan hende det bare er meg. Cage var bedre enn Travolta i Face-Off, det er sant. Han var meget bra faktisk
Svar med sitat
Gammel 29/03-2004, 11:53
Naroon Shimmerflow sin avatar
Naroon Shimmerflow Naroon Shimmerflow er offline
Medlem

Standard

HALLOOO!!! Travolta er jo konge!!! men det er jo smak og behag

synes han er helt sjæf i både broken arrow, face/off og swordfish, og ikke minst Pulp Fiction.

Han har en enorm charisma, det kan ingen benekte. samt at han er hollywoods beste danser

Like også hva han gjorde i fenomenet...

-Kjetil Nordeng

-Durion Hawk i Jaktspillet
-North Hammerfeld i Ærens hånd
-Ethan McCoy i FOX VIII
Svar med sitat
Gammel 29/03-2004, 11:53
Gorm_Ormauge sin avatar
Gorm_Ormauge Gorm_Ormauge er offline
Medlem

Standard

uff, aldri tålt Nicholas Cage. kan ikke komme på en eneste film jeg liker ham i. han var nesten ok i Con Air.

etter å ha tenkt meg litt om, så er det kanskje Brynjar Meling som er tidenes skurk!
Gammel 7/05-2004, 23:26
Snikende Tigger sin avatar
Snikende Tigger Snikende Tigger er offline
Sneaky

Standard

Typisk, så er den siste siden en diskusjon om hva? Skuespillere?

Film: Det må bare bli Darth Vader hos meg

Dataspill: Tja, si det... Det er noe med koffertmannen fra Half-Life.

Bok: Dette er favoritten min, og det er ikke egentlig noen skurk, for det er helten min, men for ganske mange er han en skurk, men han er også en helt.
Mine damer og herrer, får jeg presentere den ondeste, mørkeste og kraftigste magiker som noensinne har levd - valgt til å bekjempe ondskapen i verden.
Raistlin Majere.

Han er den beste av de alle - for de som kjenner Dragonlance. Han er et klassisk eksempel på å falle inn i mørket (I likhet med Vader).

(PS: Jeg er IKKE ferdig med "Test of the Twins" så den som sier noe om slutten skal jeg personlig kaste en ildkule på eller brenne fem hull i brystet ditt ved bare å ta på deg...)

- Pink Floyd, the great gig in the Sky
Svar med sitat
Gammel 8/05-2004, 00:00
Leif Kjønnøy Leif Kjønnøy er offline
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gorm_Ormauge
hmm? tenker du på det lille søte imperiet som ligger ca der Frankrike er idag, men som ble til stadighet herjet av vikinger og ble derfor ikke noe stort? det riket som prøvde å være en slags arving av Karl den Store's imperium, men som bare ble noe stakkars historie-nerder som meg vet noe særlig om?
Kremt.

Merovinger-dynastiet hersket i frankerriket før Karl den stores tid. (Det var faren til Karl, Pipin den lille, som formelt avsatte den siste merovinger-kongen).
Gammel 8/05-2004, 00:05
Leif Kjønnøy Leif Kjønnøy er offline
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Snikende Tigger
Han er den beste av de alle - for de som kjenner Dragonlance. Han er et klassisk eksempel på å falle inn i mørket (I likhet med Vader).
Raistlin er en sytete amatør. Sjekk ut Gerald Tarrant i Friedmans "Coldfire"-trilogi hvis du vil ha en, hrm, "alternativt moralsk" person.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
Beste utgitte kampanje/saga og eventyr/scenario deeweef Rollespill generelt 28 30/09-2004 09:58

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:47.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia