Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 13/08-2008, 13:08
Temple sin avatar
Temple Temple er offline
Medlem

Standard Urban forråtnelse: et fotoprosjekt.

Urban Decay, det eneste kreative utløpet jeg klarer å opprettholde akkurat nå, er en fotoblogg hvor jeg publiserer bilder av bybildet i forråtnelse. Jeg er veldig fornøyd med bildene.

Bloggen er på engelsk, siden jeg har utenlandske kompiser jeg gjerne vil vise opplegget til også. Alle foto taes med mobilkamera under tilfeldige byvandringer, og er ganske spontane.
Bildene som ligger der nå er resultatet av en vandring rundt omkring på Bakklandet i Trondheim sammen med noen kompiser.
Gammel 13/08-2008, 13:23
Zatharee sin avatar
Zatharee Zatharee er offline
Medlem

Standard Sv: Urban forråtnelse: et fotoprosjekt.

Me like!

Mye bra, bildene viser en tydelig sans for komposisjon og farger, og et blikk for detaljer. Fortsett med dette, jeg vil se mer!

Jeg er også glad i urbant forfall, men for min del manifesteres det i en fasinajon for delvis avrevne plakater. Men jeg har ikke postet noen av bildene jeg har tatt av det noe sted ennå. Kanskje noe jeg får gjort etterhvert, vi får se.
"God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of His own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players [i.e. everybody], to being involved in an obscure and complex variant of poker in a pitch-dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a Dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time." -Good Omens
Svar med sitat
Gammel 13/08-2008, 13:24
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Flotte bilder! Men du må få deg et bedre kamera! Du har blikket, så det er synd å kaste det bort på bilder av dårlig standard.
Gammel 13/08-2008, 13:27
Temple sin avatar
Temple Temple er offline
Medlem

Dette har jeg holdt på med lenge, men jeg har aldri komet på å legge dem ut på nettet eller vise dem til noen før en kamerat av meg sa jeg burde gjøre det for noen dager siden. Uheldigvis har bildene en tendens til å bli slettet etter at jeg har hatt dem på telefonen en stund, så denne bloggen er en måte å bevare dem på og.
Gammel 13/08-2008, 13:28
Temple sin avatar
Temple Temple er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Tomas HV Mørkrid Vis post
Flotte bilder! Men du må få deg et bedre kamera! Du har blikket, så det er synd å kaste det bort på bilder av dårlig standard.
Jeg vet hva du mener, men samtidig så er mobilkameraet en del av greia. Det blir litt skittent liksom, og kameravinklene blir litt snodige.
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:15.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia