Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15/11-2008, 13:57
Uff sin avatar
Uff Uff er offline
Medlem

Standard Sv: Bortsett fra rollespill..

Hvor sportsfriker kommer ifra? det vet jeg ikke.. Men jeg vet hvor min trenings iver kommer fra.

Hvis jeg ikke trener i det hele tatt blir kroppen lite medvillige til noen som helst slags aktivitet. Jeg tar heller og trener noen timer enn å ha en kropp som kun fungerer for inntak av mat og øl. Jeg er glad i øl
Gammel 16/11-2008, 00:36
TorAK sin avatar
TorAK TorAK er offline
Medlem

Standard Re: Bortsett fra rollespill..

Akkurat nå gjør jeg veldig lite utenom rollespill. Dagene/nettene går med på å sove, spise, dusje, rydde, vaske opp og forberede meg til neste spilling. Ellers sitter jeg stort sett og skriver (vanligvis noe spillrelatert).
Gammel 16/11-2008, 10:42
MarkusML sin avatar
MarkusML MarkusML er offline
Medlem

Vel, utenom rollespill så skriver jeg en del, driver å utvikler en fantasyverden, og en del andre ideer for tiden.
Jeg liker også å bake kake, ser på anime og leser manga, leser bøker ( for tiden er det warhammer vampyr bøker som er tingen ).
Tegner litt, drikker te, henger med venner, ser på film og tv serier.
:3
Svar med sitat
Gammel 17/11-2008, 12:26
trellian trellian er offline
Medlem

Wrestling, tv-serier, bøker, trening, festing, fotball.
Gammel 17/11-2008, 14:31
Bjørn Are sin avatar
Bjørn Are Bjørn Are er offline
Medlem

Utenom rollespill driver jeg med laiv og levende historie og HEMA (historical european martial arts), prøver å lære å ri, har barn, og driver med Warhammer battle. Føler i grunnen at jeg har nok å gjøre i grunnen...
Gammel 17/11-2008, 15:42
krhip sin avatar
krhip krhip er offline
Medlem

Bortsett fra rollespill driver jeg med jobbing. Mottaksansvarlig og tegneserieansvarlig på Ark Majorstuen. Som mange sikkert har fått med seg.
Ellers driver jeg med lyd (http://myspace.com/gird09) - og har feks laget en slags lydkollasje/låt til Itras By.
Også er jeg historiker, og satser på å få soset meg til et stipendiat om et par års tid. (Spesialfeltet er symbologi i norsk fascisme. Satser på å utvide til arbeiderpartiets nasjonalisme etter krigen... Eller noe tilsvarende...)
Også har jeg samboer som jeg er glad i.

(For å veie opp kan jeg også påpeke at jeg er sportshater, bortsett fra fine ting som gelebryting, american gladiators og robot wars.)
Gammel 18/11-2008, 08:19
trellian trellian er offline
Medlem

Standard Sv: Re: Bortsett fra rollespill..

Sitat:
Opprinnelig postet av Simira Vis post

Så mye sportsfriker her da! Hvor kommer de fra!?
Halve forumet har vel vært med på Heia FK Tufte eller what not, så det er vel der den kommer fra..
Gammel 23/11-2008, 11:27
Martichoras sin avatar
Martichoras Martichoras er offline
Medlem

Hovudsakleg arbeider og sambur eg. Eg skjønar ikkje korleis folk får til å ha ungar attåt. Jobben har teke mykje av tida og energien min dei siste tre åra.

Eg les ein del på fritida. Fabelprosa av ymse slag dukkar opp med jamne mellomrom, men er ikkje på nokon måte hovudvekta av det eg les lenger. Nett no les eg "Moon Palace" av Paul Auster. Fagtekstar og populærvitskap er òg eit vesentleg innslag, gjerne kognitiv nevrovitskap, biologi og historie. Eg les ein del filosofi når anden kjem over meg, typisk buddhistiske og stoiske tekstar. Eg fylgjer ein del med på amerikansk politikk.

Eg likar frykteleg godt å tala med folk, å samlast rundt eit bord eller ei sofagruppe, heime eller ute, gjerne med litt vin, og snakka om stort og smått. Eg gothar framleis ein del, men med mindre tyngd enn før. Eg likar god mat og drikke, og å laga mat. Eg likar musikk av ymse slag, og freistar å koma meg i opera minst ein gong i året.

Eg likar å dansa. Eg og sambuaren min har tidlegare dansa tango saman, og eg vonar me greier å ta dette opp att til neste år. Me prøvde oss på salsa i vår, men det fungerte eigentleg ikkje for nokon av oss. I haust kom me oss på operaballet, og det var gildt.

Eg likar film, og var i ei årrekke med i filmklubbar. Igjen er det ikkje typiske "N4F"-filmar som fenger meg. den siste filmen eg såg var "Sommarnattens leende" av Ingmar Bergman (beste poetiske komedie på Cannes i 1955).

Ting eg har drive med, og med jamne mellomrom leikar med tanken på å ta opp att, er kampsport (mest vesentleg ju-jutsu og muay thai) og laiving.
Ymirea, den heimesmidde verda mi, som eg stundom refererer til
Spelleiarfilosofien min (eit utkast)
Svar med sitat
Gammel 24/11-2008, 10:55
Kapsberger Kapsberger er offline
Medlem

Spiller som DJ på ymse lugubre utesteder i Stavanger, lytter mye til musikk og bruker en del tid på å spore opp og følge med på nye artister og plateselskaper.

Er forhenværende off- og online dataspiller, siden fordums Amiga dager, som enda følger med på hva som skjer, men sjelden setter av tid til å faktisk spille.

Mener mye om film. Ser mye på film. Lurer mye på hvorfor norske filmskapere stort sett suger (personlig mening, ikke nødvendigvis fakta). Prøver å se gjennom fingrene på mange feil. Vet at filmskaping er en lang og vannskelig prosess som involverer masser av fagfolk, hvor alt skal klaffe for at prosjektet skal bli bra. Men synes ikke det er en unskyldning for å lage dårlig film.

Liker den unge kunst- og kulturscenen. Følger litt med på den og går på arrangementer når jeg lar tiden strekke til.

Er jogger. Jogger to-tre ganger i uken. Liker å jogge. Misliker snø og is. Når det ødelegger for en ellers digg joggetur. Er ellers glad i snø.

Liker å tro at jeg er friluftsmennekse. Må ofte innse den bittre sannhet om at jeg egentlig ikke er det. Har idéaler om at sunne og friske mennesker liker å gå i fjellet. Vil helst være et sunt og friskt menneske.
Svar med sitat
Gammel 20/01-2009, 05:54
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Jeg driver med okkultisme, det er hoved greien min. I tilegg så er jeg intresert i life extension og transhumanisme. Ellers så spiller jeg fantasy dataspill, leser fantasy, horror og science fiction bøker, samnt at jeg har begynt å elske paranormal romance. Jeg er ekstremnt glad i skrekk fimler. Generelt så er jeg glad i det overnaturlige i virkelighet og i fiction. Jeg er veldig intresert i religion. Jeg danser magedans og jeg er intresert i robotikk. Ja også er jeg veldig glad i katter og har en liten skjønn en som heter Maude.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:43.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia