Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Vis meningsmålingsresultat: hvor høy IQ har du?
80 eller lavere (Mooo!) 0 0%
81-90 (Voff!) 0 0%
91-100 (Mjau!) 0 0%
101-110 (Yo!) 1 1,69%
111-120 (Halla!) 8 13,56%
121-130 (God dag!) 20 33,90%
131-140 (Zanshin!) 22 37,29%
141-150 (ACHTUNG! wo sind das SUPERMANN?!) 7 11,86%
151++ (Fløtt deg, Einstein. I'm takin' ovah this joint!) 1 1,69%
Velgere: 59. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28/06-2004, 12:36
Gorm_Ormauge sin avatar
Gorm_Ormauge Gorm_Ormauge er offline
Medlem

Standard

word.

skulle jeg tatt en skikkelig IQ-test, ville jeg hatt fullstendig ro. det går IKKE an hjemme, der jeg tok testen!
(diverse slektninger som tasser rundt)

en venn av meg fikk 160, og en annen fikk nærmere 170... men de er jo spesielle da. men de tror neppe de har SÅÅÅÅ enorme mengder med IQ! de kan gå med på ca 130.. og påpeker at det er umulig å finne riktig resultat etter fylte 16år.
Gammel 28/06-2004, 13:41
olav the unholy sin avatar
olav the unholy olav the unholy er offline
Medlem

Standard

jeg gad ikke ta testen siden jeg har vert grundig testet av kvalifistert fagpersjonell, det tok 4 timer og var intenst kjedelig.

men de kom ivertfall fram til at jeg hadde en IQ på rundt 128, og jeg tror mer på de enn en internett test jeg tar dagen etter arcon
Svar med sitat
Gammel 28/06-2004, 13:59
Gorm_Ormauge sin avatar
Medlem

Standard

døh, kom an! 40 point-and-click oppgaver?! hva er vel det?

jeg anbefaler å drikke minst 3 bokser cola før dere tar testen, raskt etter hverandre.

helst, så burde alle ha like forhold mens de tar testen.

eller bare forskjellige.

jeg ventet på fotballkamp og drakk cola. litt uggen etter å ha ryddet opp blod fra en ulykke. niese som nektet å legge seg og løp rundt og skrek.

etterpå kan vi se om de som scorer likt har flere likheter i forholdene, for å forstå ulike faktorers påvirkning. :wink:
Gammel 28/06-2004, 15:05
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard

Vel... den testen er jo en reklame for et produkt man kan kjøpe etter å ha tatt testen, eller noe? Og her kommer den store IQ-testen: Hvis du fornærmer en potensiell kunde ved å si han/hun er dum, eller smigrer ved å si han/hun har en IQ godt over gjennomsnittet... hvilken approach gir flest salg?

Men man kan jo sammenligne seg med gjennomsnittet på rollespill.net for å finne sin G.R.B.P. - "Geek Relative Brain Power" Ser ut til at vi får en slags normalfordelingskurve med peak på 30 IQ-poeng over snittet.
Gammel 28/06-2004, 18:20
Gorm_Ormauge sin avatar
Medlem

Standard

åå! ikke ødelegg du da! :-P

okay.. prøv å ta den så elendig som du kan tenke deg, og se hva svar du får!
Gammel 28/06-2004, 19:36
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gorm_Ormauge
åå! ikke ødelegg du da! :-P

okay.. prøv å ta den så elendig som du kan tenke deg, og se hva svar du får!
Vanskelige greier, kan ikke bare ta tilfeldig heller, nå måtte jeg tenke fælt (igjen)... Likte spesielt å ta alternativ 4 på spørsmål 20: "Hvem kom først av de to?" "Ingen." Og alternativ 4 på spml 25 er også bra. Og alternativ 4 på spml 30.

Men: Ved å svare skikkelig feil på alt, fikk jeg en IQ på...

75.

"Your Intellectual Type is Inventive Inquisitor. You have the unusual distinction of being equally good at math and verbal skills. This means you are a creative thinker and are uniquely good at teaching others through experiences. You are also a great improviser and very good at handling change."

Handling change... som i å gi tilbake vekslepenger på McDonalds?
Gammel 29/06-2004, 04:00
Regnbue sin avatar
Regnbue Regnbue er offline
Medlem

Standard

Vel Matthijs, skulle du bli lei som lærer er det visst McDonalds mann du må bli, ingen måte å komme deg unna nå, det er din skjebne
Svar med sitat
Gammel 5/07-2004, 13:57
Veronica sin avatar
Veronica Veronica er offline
Medlem

Standard

Jeg stoler ikke på iq-tester på nett. De sier jeg har en IQ på 141. Sludder og pølsevev, sier jeg. Jeg kan umulig ligge på mer enn rundt 110.
Gammel 5/07-2004, 14:38
Gorm_Ormauge sin avatar
Medlem

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Veronica
Jeg stoler ikke på iq-tester på nett. De sier jeg har en IQ på 141. Sludder og pølsevev, sier jeg. Jeg kan umulig ligge på mer enn rundt 110.
for å være litt tvetydig: enig.

men, til alle dere som ikke har tatt den fordi dere har tatt andre tester:

det er denne testen som gjelder!

kom an! vis at Norske Rollespillere kan klare ett tverrsnitt på minst 120! 40 bedre enn mr. Busk og 40 mindre enn ms. Ris!
Gammel 5/07-2004, 14:47
Tittan sin avatar
Tittan Tittan er offline
Medlem

Standard

Fikk 137, som tilfeldigvis også er veinummeret dit jeg bodde da jeg var liten. Tror jeg hadde kunnet scoret mer om jeg hadde min kjære dictionary ved siden av meg, siden jeg ikke skjønte alle spørsmålene pga uvanlige engelske ord

Anyhooo... Who gives a fuck, right? Poenget er å være smartere enn Mr. Busk, noe alle som klarer å kjøre heis samtidig som de tygger tyggegummi er...

ps. verdens smarteste sjimpanse, Coco, har 88 i IQ, det samme har en viss Mr. Busk
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
Fordommer fra rollespillere Joshy Rollespill generelt 34 27/06-2004 16:54
Politikk og rollespillere? Postbud Andre diskusjoner 66 28/04-2004 16:55
Dumme rollespillere Atreides Andre diskusjoner 9 29/03-2004 08:38
Klassifisering av rollespillere Ole Rollespill generelt 14 30/01-2004 01:19
rollespillere er en nattaktiv rase olav the unholy Andre diskusjoner 7 29/01-2004 16:28

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:57.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia