Gå tilbake   Hyperions webforum > Hyperion - N4F > Magasinet Pegasus

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 5/10-2010, 16:19
Julie-Andersen sin avatar
Julie-Andersen Julie-Andersen er offline
Medlem

Standard Sv: Hva synes du om Pegasus nr. 16: Musikk?

Det er vel noen på nettet, men ikke i bladform nei.

Sist endret av Julie-Andersen; 6/10-2010 kl 16:25
Svar med sitat
Gammel 23/10-2010, 01:05
Falkor Falkor er offline
Medlem

Standard Re: Sv: Hva synes du om Pegasus nr. 16: Musikk?

Sitat:
Opprinnelig postet av Even Tømte Vis post
En leser kommenterte at hun hadde lest hele artikkelen on Desucon (eller hva det heter) uten å forstå hva Desucon (eller hva det heter) egentlig er. Er det meningen?

(Selv har jeg ikke lest bladet, så jeg skal ikke komme med egne meninger. )
Jeg regner med at spørsmålet ditt er retorisk, MEN:

Det tar jeg absolutt med meg (siden jeg skrev den). Det skulle vært en ingress på den artikkelen som jeg dessverre glemte Eventuelt så burde man kanskje hatt en faktaboks som forklarte ordene "con" og "cosplay".

Vi jobber med bedre retningslinjer for fremtidige redaksjonsstyrer, skribenter og korrekturlesere slik at dette skal kunne unngås.

//T
Svar med sitat
Gammel 23/10-2010, 01:21
Falkor Falkor er offline
Medlem

Standard Re: Sv: Hva synes du om Pegasus nr. 16: Musikk?

Sitat:
Opprinnelig postet av SirGalrim Vis post
Ok, skal være litt kjip her. Jeg pleier å anmelde september-utgaven. Men dette nummeret falt meg dessverre såpass lite i smak at jeg står over. Jeg vil ha mindre tekstbomber og artikler som jeg må lese over en halv side for å ha peiling på hva det dreier seg om. Jeg savner mer relevante nyheter og artikler om de fantastiske fritidsinteressene, og litt mer snert om hele magasinet. Håper dere kommer sterkere tilbake! Stå på og lykke til videre!
Ok, da håper vi at nr. 17 faller mer i smak, OG:

Vi la oss tidlig på en linje der vi ikke ville rapportere smånytt, rett og slett fordi det sjelden er nytt når Pegasus kommer ut. Fylle opp med relevante nyheter akkurat når Pegasus går i trykken gir stor variasjon kvaliteten på hva som kommer med, og det kommer fremdeles ikke til å være nytt når det kommer i folks postkasser fordi internett har tatt over den funksjonen. Det er min personlige mening at Pegasus sine nettsider med tiden vil være bedre til dette.

Det er også litt dumt å rapportere fra arrangementer og si: "Dette var kult". Da synes jeg det er bedre at man setter det i en kontekst slik som ble gjort i Trenne Bryar og Marcellos Kjeller. Eventuelt fokuserer på ting som kommer, eller settes opp igjen.

Tekstbomber, ja - og vi leter etter gode konsepter for lettere ting. Når det gjelder de fantastiske fritidsinteressene synes jeg egentlig ikke at vi traff dårlig - men du oppfordres herved til å bidra

//T
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:41.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia