Gå tilbake   Hyperions webforum > Hyperion - N4F > Magasinet Pegasus

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 21/08-2008, 15:16
Vokteren sin avatar
Vokteren Vokteren er offline
Medlem

Standard Pegasus #9 - Vil du bidra?

Hei!

Nå er et nytt nummer av Pegasus på trappene, og vi vil gjerne ha bidrag! Neste utgave har et opplag på omtrent 10 000 eksemplarer, så dette er en unik sjangse til å nå ut til en masse folk.

Temaet for neste nummer er VIRKELIGHETEN. Hvordan forholder virkeligheten serg til våre interesser? Er fantasylitteratur en virkelighetsflukt, eller er det en måte å tolke virkeligheten på? Og hva med alternative virkelighetsspill? Alle disse tingene og mer til kan vi ta opp i et tema om virkeligheten. Her er noen saker vi veldig gjerne skulle hatt skrevet, og som vi gjerne vil ha skribenter til:

- Second Life: Hva er dealen med en digital virkelighet uten særlige spillelementer? Og hvorfor betaler folk drøssevis med ekte penger for eiendommer i et fiktivt univers?
- Intervju med Jon Bing eller Tor-Åge Bringsvær: Er fantasy og science fiction en virkelighetsflukt?
- Are you really gonna carry all that? Konsept fra Arcon der man utruster en virkelig person med en D&D-karakters stæsj. Reportasje?
- Konspirasjonsteorier: Vi kårer de beste misoppfatningene av virkeligheten. Har du noen?

I tillegg til disse ideene trenger vi selvsagt også masse saker som ikke faller inn under temaet. Hva med for eksempel...

- Raptusfestivalen
- J.K. Rowling og Orson Scott Card som krangler om plagiat eller ikke
- Forfattere som skriver og donerer inntektene til veldedighet.
- Power Gamerz - veit du om en skikkelig cheezy måte å vinne et spill på? Husk, det viktigste er å vinne!

Eller kanskje du har noen helt andre ideer selv? Uansett hva du vil bidra med vil vi veldig gjerne høre fra deg, selv om du bare skulle ha en idé du ikke kan tenke deg å skrive selv. Skribenter for Pegasus får ære, respekt, skriveerfaring, en unik sjangse til å nå ut til en masse interesserte lesere og et lite honorar.

Bidrar du i neste Pegasus? Ta kontakt på pegasus@n4f.no!

mvh
Martin E. Andresen
Magasinet Pegasus
Svar med sitat
Gammel 16/01-2017, 14:41
Kevinlot Kevinlot er offline
Medlem

Standard Pegasus #9 Vil du bidra

Jeg skal bidra Må bare få en utbetaling til fra nav først. April er en måned med masse regninger hos oss, så jeg har lite på forbrukskontoen min nå som alle regninger er betalt. Jeg vil ikke røre sparekontoen min.

Det mangler altså 1190 kroner, kanskje litt til da det koser å betale regning.

Når er fristen for å betale inn på denne kontoen?

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:11.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia