Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Brett-, Kort- og Miniatyrspill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 1/07-2011, 12:46
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Standard Re: Hvilket er det nyeste brettspillet du har fått deg?

Hvor mange spillere bør man ha for å få til et godt spill? Det høres spennende ut.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 3/07-2011, 22:01
punch sin avatar
punch punch er offline
Medlem

Det siste var Dominion: Cornucopia. Måtte jo bare kjøpe det, har alle de andre ekspansjonene. Sleeve kortene har jeg gjort, men den store jobben blir å lage skillekort gjenstår, samt sette logo på samlekortesken jeg har kortene i.

Ellers glemte jeg å kjøpe spill på Arcon i år. Føler at jeg trenger Year of the Dragon, et meget bra spill av Stefan Feld, en spilldesigner som har gjort mange av favorittspillene mine (og hvis nyeste spill, Castles of Burgundy, var Piets brettspill surprise i år).
"The Internet is more like a plumbing trap. People pour masses of crap down it, but occasionally you need to reach in and search for a valuable item, and you come out covered in shit." -- found on the Internet

Sist endret av punch; 3/07-2011 kl 22:01
Svar med sitat
Gammel 4/07-2011, 08:32
trellian trellian er offline
Medlem

Standard Sv: Re: Hvilket er det nyeste brettspillet du har fått deg?

Sitat:
Opprinnelig postet av Hagazussa Vis post
Hvor mange spillere bør man ha for å få til et godt spill? Det høres spennende ut.
Det funker vel fra 4-6 tenker jeg. 4 er kanskje det beste, for da er det kun 1 cylon (så menneskene har en sjanse) samt at det ikke tar år og dag til det blir din tur. Spilte det med 6 spillere på Arcon, der 2 aldri hadde spilt det før. Tok ganske lang tid mellom turene, for å si det sånn..
Gammel 6/07-2011, 19:20
Hagazussa sin avatar
Medlem

Jeg har fått meg Shadow Hunters, dette er et brettspill hvor noen av spillerne er monstre, noen er monster jegere og noen er vanelige mennesker og ingen vet hvem som er hvem. Virker ganske artig men jeg har ikke fått prøvd det ut skikkelig ennå.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 12/07-2011, 15:17
Hagazussa sin avatar
Medlem

Jeg har fått meg Robo Rally, jeg fikk prøvde det på et Aspergers treff og jeg likte det så godt at jeg bare måtte ha det.
Svar med sitat
Gammel 13/07-2011, 11:12
Medlem

Standard Sv: Hvilket er det nyeste brettspillet du har fått deg?

Roborally er veldig morsomt!
Gammel 13/07-2011, 21:40
Hagazussa sin avatar
Medlem

Jupp spesielt for meg, jeg har en feil et sted på grunn av Aspergers så jeg mangler retningsans og også noen forståelse av høyre og venstre, blir veldig underholdende spilling.
Svar med sitat
Gammel 14/07-2011, 08:33
Medlem

Jeg vet om ganske mange som blander sammen høyre og venstre, så du er ikke alene der. Ikke har de Aspergers heller, men de er alle jenter da
Gammel 14/07-2011, 08:51
Hagazussa sin avatar
Medlem

Statistik sett er gutter flinkere med retninger og slikt enn jenter er, men det er selfølgelig mer variasjon mellom individer enn det er mellom kjønnene.
Svar med sitat
Gammel 14/07-2011, 13:54
Medlem

Jeg må ha kart for å kunne navigere. Vandret uproblematisk opp og ned på Manhattan i fjor, men rotet meg bort inne på hotellet og fant ikke rommet.

On topic: Det finnes også noen expansions til Battlestar Galactica. Pegasus, New Caprica og Exodus. Har bare spilt med Pegasus og Exodus, og sistnevnte gjør spillet enda et hakk bedre synes jeg. Men jeg vil uansett anbefale å begynne med hovedspillet.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:50.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia