Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 24/02-2010, 18:17
Achilles Achilles er offline
Medlem

Standard Sv: Dating-tjeneste for nerder?

Noen som passer for meg?

Jeg er rollespillsmiljøet Harvey Dent, og på fritiden leker jeg med mine personlige, symbolske flaggermus. Jeg er relativt kunnskapsløs, spesielt innen nerdologi, men glimter noen ganger til med å ha en "Six degrees of Kevin Bacon"-befatning med et nerdeevne. Jeg er en apofeniker med elefanthukommelse, men jeg jobber virkelig hardt med å drikke bort den siste - og å ignorere det første. Jeg er et konkurransemenneske, uten å være opptatt av resultat, men jeg kan være kjip å spille Yatzy med. Jeg er relativt veltrent til å være nerd, men helsen er allikevel skral. Jeg er en sosial kameleon, som ikke passer inn noen steder. Jeg er en enhjørning, tenker bare på èn ting...

Du er lesekyndig og opptatt av å diskutere skjønnlitteratur og andre popkulturelle fenomener. Du liker å gi meg selvtillitt for min sære humor, som ingen egentlig forstår, men du lærer deg å se tegn som viser at jeg egentlig prøvde å fortelle en vits, eller å legge opp ballen. Du har egne ferdigheter som jeg kan finne beundringsverdige, men første bud er at du selv finner dem beundringsverdige. Du kan godt være glad i å danse, men klarer å finne deg i å danse med andre - og at jeg gjør det samme. Man kan ikke gå overrens på alle områder, og jeg blir mindre sjalu på en dans på gulvet. Du bør får din egen del være flink til å lese mellom linjene.

Bill.Mrk. "Du trodde det var håp, til du møtte meg"
Svar med sitat
Gammel 24/02-2010, 20:18
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

(Psst, gutter, følg med! NÅ ER DET en JENTE SOM LESER TRÅDEN! ALT KAN SKJE!)
Gammel 24/02-2010, 20:21
matthijs sin avatar
Medlem

(Å nei, nå forsvant hun igjen. Men Bolla Pinnsvin måtte kikke...)
Gammel 24/02-2010, 21:45
Bolla Pinnsvin Bolla Pinnsvin er offline
Medlem

....

Sist endret av Bolla Pinnsvin; 24/02-2010 kl 22:08
Svar med sitat
Gammel 25/02-2010, 09:53
Bamsedott sin avatar
Bamsedott Bamsedott er offline
Medlem

Prøv www.okcupid.com. Der kan du se hvilke typer quizer folk tar og du kan bestemme hvilke spørsmål som er viktige for deg
Det er en internasjonal side, men du kan skrive hvor langt unna personen kan bo slik at siden filterer ut de som bor for langt unna

Det er dær jeg møtte min nerd
Svar med sitat
Gammel 25/02-2010, 13:04
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Ikke morsomt å tøyse sånn, Matthisj, og det teller ikke om man ber sine gifte og lykkelige venninner klikke seg inn på tråden.

www.okcupid.com er noe Facebook™-greier? Jeg må innrømme at jeg er skeptisk til alle sånne aplikasjoner (da jeg kjenner for mange IT-folk som hater dem og sier at de er verre enn virus for PC'n)

Hmmmm, jeg kan ikke huske noe Arcon-sjekking den tiden jeg virkelig var der, er dette et nytt sideprogram Marianne?
Gammel 25/02-2010, 14:24
Zatharee sin avatar
Zatharee Zatharee er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Maleficum Vis post
Hmmmm, jeg kan ikke huske noe Arcon-sjekking den tiden jeg virkelig var der, er dette et nytt sideprogram Marianne?
I den grad det er i programmet så har det vel alltid ligget til pub-puljene, og er neppe særlig nytt (men gutt/jente-ratioen begynner kanskje å jevne seg ut litt, så nå er det kanskje litt flere sjanser for gutta).. Men joda, arcon-sjekking har definitivt foregått, både i og utenfor arrangerte aktiviteter, det bevitnes.
"God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of His own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players [i.e. everybody], to being involved in an obscure and complex variant of poker in a pitch-dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a Dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time." -Good Omens
Svar med sitat
Gammel 25/02-2010, 14:52
Even Tømte sin avatar
Even Tømte Even Tømte er offline
Medlem

Jeg har gode erfaringer med Arcon-sjekking.

Jeg mener også bestemt å ha sett, på en av mine første Arcons i ti-elleveårsalderen, noen som hadde sex i en sovepose mellom skapene nede i kjelleren på Wilhelm Bjerknes hus. Det føltes litt surrealistisk, som alt på Arcon gjorde på den tida.
Svar med sitat
Gammel 25/02-2010, 19:53
BT sin avatar
BT BT er offline
En vanlig fyr

Sitat:
Opprinnelig postet av Even Tømte Vis post
Jeg mener også bestemt å ha sett, på en av mine første Arcons i ti-elleveårsalderen, noen som hadde sex i en sovepose mellom skapene nede i kjelleren på Wilhelm Bjerknes hus. Det føltes litt surrealistisk, som alt på Arcon gjorde på den tida.
Akkurat det der påstår en av mine gamle kompiser også.
Svar med sitat
Gammel 25/02-2010, 20:01
matthijs sin avatar
Medlem

Åh, tenk om noen ble unnfanget da! Det hadde bare vært smellvakkert.

Kanskje, da.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:32.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia