Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Rollespill generelt

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 4/02-2007, 17:12
Erlend S. Bruer sin avatar
Erlend S. Bruer Erlend S. Bruer er offline
Medlem

Standard Takk for HolmCon!

Ah, jeg forlot HolmCon på lørdag morgen for å forsvare demokratiet på Hadeland, og det var med tungt hjerte jeg dro. Nå er jeg hjemme i Oslo igjen, og kan se tilbake på en god helg. Jeg merket på HolmCon hvor stor rollespillteorinerd jeg er: Kreutzer og jeg, med assistanse fra Lasse og Sjur, satte igang et eksperiment hvor vi brukte Dogs-systemet på vårt kjære White Wolf-univers, nærmere bestemt på Hunter: the Reckoning. Rollesnekring gikk bra, Imbuing (første scene og en del av rollesnekringen hvor rollen presenteres for (i Dogs) en utfordring eller (i Hunter) første møte med det overnaturlige) gikk fint, men så fungerte det ikke. Og vi hadde det kjempemoro med å analysere hvorfor, noe som ga innsikt i forholdet mellom systemer som bygger opp simulasjonisme og narrativisme.

Takk for HolmCon!
Gammel 4/02-2007, 19:29
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Standard Sv: Takk for HolmCon!

Tusen takk for Holmcon! Takk til alle deltagerne (og gjesten) som har vært med på å gi meg en av mine aller beste rollespillsrelaterte opplevelser og den beste på laaaaaaang, lang tid.

Spesielt takk til Matthejs, for arrangementet, innsatsen og ikke minst at han åpnet sitt hjem for alle disse menneskene. Tusen takk til hans familie, for det samme.

Takk til spillere, arrangører, matlagere, ryddere, bollebakere, R.I.S.K-spillskaperne (jeg spilte faktisk bare R.I.S.K.-spill denne helgen), forumposterne (samtaleemne) og ikke minst Tomas og de andre skyssmennene som sørget for at folk kom seg trygt frem og tilbake fra Holmestrand.

Zpesielt tak tl ale di som jai splte md, for at dere bidro til å gi meg så gode opplevelser.

Takk også til alle for at dere holdt ut med meg og mine særegenheter, snorking, snorkling og stålstemme.

Takk også spesielt til de som jeg formodentlig har glemt å takke spesielt.

også takk til flytskjemaet som "letterliggjør" rollespillet som et skilt hjelper en geolektiker
Gammel 4/02-2007, 19:58
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Spesielt takk til de langveisfarende Skjalg og Ingvild!

Takk til Tomas som lærte meg hvordan jeg får opp 'postcounten' min.
Gammel 4/02-2007, 20:10
Ole Peder Giæver sin avatar
Ole Peder Giæver Ole Peder Giæver er offline
Medlem

Sliten, en tanke vemodig og lykkelig for at jeg kjenner så mange snurrige folk.
Svar med sitat
Gammel 4/02-2007, 21:55
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Takk!
Gammel 4/02-2007, 21:59
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Dudes & dudettes.

Jeg føler jeg har sagt det meste til dere alle sammen mens dere var her, både i middagstalen og i hadetbra-talen. Men dette var flott. Og jeg er sliten som en bendelorm etter julemiddagen.

Jeg har blitt bedre kjent med et par av dere, dere vet hvem dere er. Det setter jeg veldig pris på.

Men det var en ting jeg ikke skjønte før etterpå at jeg burde si til alle sammen, og det høres nok corny ut, men likevel:

Dere bringer stor ære til meg og mitt hjem ved å komme. Det er dere som gjør meg en tjeneste. Takk.
Gammel 4/02-2007, 22:33
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

Tenkte jeg skulle skrive noen ord før jeg la meg... Jeg hadde mange veldig fine opplevelser på HolmCon og det viser seg at det er en gjentagende affære. Takk til alle sammen som har gitt meg en slik fin stemning under kongressen og takk til Matthijs som har åpnet sitt hjem for de spillende horder.
Haakon
Gammel 4/02-2007, 22:34
Temple sin avatar
Temple Temple er offline
Medlem

Tusen takk for HoloCøm folkens! Det har vært skikkelig kult å møte dere alle, og jeg har storksot meg.

Eller som vi sier der jeg kommer fra: Æ molljkosa mæ, før hælvette!
Gammel 5/02-2007, 18:47
Håken sin avatar
Håken Håken er offline
Medlem

Takk for en fin con

Flere bilder her.
You have been pwned by a grue.
Svar med sitat
Gammel 5/02-2007, 18:50
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Nice bilder

Bokmerker

Emner
bilder, holmcon

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:56.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia