Gå tilbake   Hyperions webforum > Hyperion - N4F > Åpent forum > Forslagskasse

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 12/07-2007, 19:50
Espen sin avatar
Espen Espen er offline
Forum Admin / Desisjonskomiteen

Standard Prosjektstyrings verktøy for forumet.

Heisann.

Skaperne av vBulletin har for en tid tilbake lansert et produkt de kaller "projekt-tools" - prosjektstyring, som lett kan integreres i forumet, de kommer også med blog/sosialtnettverks modul snart(tm).

Jeg lurer derfor på om det er noen av brukerne her på forumet, eventuelt medlemsforeninger som kunne tenke seg å ha nytte av et slikt verktøy.

For eksempel kan man lage huskelister foran Con's, tildele oppgaver til avdelinger/utvalg/enkeltpersoner etc.

Prisen på det er ikke skyhøys ($50, eller litt i underkant av 300kr med dagens kurs. Men det er ikke noe særlig poeng dersom ingen vil benytte det.

Anyone?
Opprinnelig postet av Douglas Adams
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof, is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Sitat:
Opprinnelig postet av Matthijs Vis post
"Kom igjen, folkens, jeg er en lazy fuck. Hvorfor tror dere jeg lager spillfestival hjemme hos meg selv?
Svar med sitat
Gammel 15/07-2007, 11:00
Pug sin avatar
Pug Pug er offline
Medlem

Standard Sv: Prosjektstyrings verktøy for forumet.

Vanskelig å si noe om man kommer til å bruke et verktøy før man har sett på det og prøvd det litt. Men siden det ikke koster mer, synes jeg det er en god ide å kjøpe modulen når den kommer, så kan de som vil prøve den.

For noen er dette sikkert En God Ting, for andre ikke, men det er vanskelig å si før man faktsik har prøvd det hele.

På generellt grunnlag synes jeg det er en god ide å ha et så bredt og omfattende tilbud som overhodet mulig, så kan medlemsforeningene og medlemmene selv bestemme hvor mye av tilbudet de ønsker å benytte seg av. Og når prisen er såpass overkommelig synes jeg dette høres ut til å være en god ekstramodul.

"Here lies a toppled God. His fall was not a small one. We did but build his pedestal, a narrow and a tall one"
-Frank Herbert
Svar med sitat
Gammel 28/07-2007, 02:41
Chaser2003 Chaser2003 er offline
Medlem

Thumbs up Sv: Prosjektstyrings verktøy for forumet.

Hør hør
Gammel 19/01-2017, 11:50
MaryAnnlot MaryAnnlot er offline
Medlem

Standard Prosjektstyrings verktøy for forumet

Takker for ros, men vi har ikke endret nevneverdig på oppsette ennå. Dette er planer for framtiden.

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:02.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia