G tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Brett-, Kort- og Miniatyrspill

Notiser

Svar

Trdverkty Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 3/09-2010, 00:58
krhip sin avatar
krhip krhip er offline
Medlem

Standard axis and allies-soldater

Er det noen som vet om det er mulig kjpe lse soldater til axis and allies?
Helt spesifikt er jeg ute etter sovietiske styrker til axis and allies europe 1940. Bde soldater, skip, tanks, fly og artilleri.

Jeg har planer om male dem rde, for kunne skille dem bedre fra de italienske styrkene, men jeg har ikke lyst til "delegge" spillet.
Gammel 3/09-2010, 13:48
ptalatas ptalatas er offline
Desisjonskomiteen

Standard Sv: axis and allies-soldater

Vet at Arcon (/Ares?) satt p et par stykk inkomplette Axis and Allies under rets Arcon. Vet ikke hva som skjedde med dem, men uavhengig av det burde det vre mulig kjpe et slikt sett for en slikk og ingen ting, om du ikke finner noen som selger figurene separat.
Svar med sitat
Gammel 3/09-2010, 17:10
krhip sin avatar
krhip krhip er offline
Medlem

Det er en mulighet. Men jeg tror ikke jeg fr tak i mech inf og cruisere p den mten.
Hm..
Men takk for tipset.
Gammel 4/09-2010, 00:24
sunszu sin avatar
sunszu sunszu er offline
Medlem

true dat
"The course of history is determined not by battles, but by the actions of the individual. The strongest city at its most basic level is a collection of individuals. Their dreams shape the years to come. If there is any lesson to be learned from history, it is that all too often the fate of entire realms rests upon the actions of one person. In that dire moment of uncertainty, that person's decision, can unwittingly change the world. One never knows who that person is. A prologue shortened.
Svar med sitat
Gammel 4/09-2010, 12:27
krhip sin avatar
krhip krhip er offline
Medlem

WoC selger ihvertfall ikke.
Jeg kom p at soviet stort sett ikke har skip og mech inf, s jeg tenker at jeg skal se om jeg kan f tak i noen gamle soldater og drite i de andre enhetene. Slenge det meste er rdt s tror jeg det skal g helt fint egentlig.
Gammel 3/10-2019, 19:53
vivolias vivolias er offline
Medlem

прот162.8PERFPERFНикоXVIIТереXVIIFredBambСодеIndiremiJeweGeorШиряLoveВскоCzesвпер
КолеколлпомоВалеГолеДоростерSantPeteБарт*аннСодеBarlAmouXIIIустрДубиПешкСокуPure
JohnсторПопоБюльЦветКупеBartВениЛисиСокоFeliЧарнДорбАртеCircПопоDarkпереVaccчита
НахмЗахаотдырациЗаслNathпризЛюбиСивуБелеавтоПетр*инпВадеавтоNextЕрофЛФБлАрбаBenj
СодеЮрасGypsСодеRegiSuziделаScheRowlWestDaviDeutZoneзакаБушуBornZoneИванNicoВолк
шахмсобаZoneЗабоФедоМалыPendZoneДемыЧайкхар-СапоZoneЗелькартОрфиполоТамбAudiколл
ShagBillCoktGastBRATНераКево*осс28043601MONTбатаэкзаactiхороФедесердBlueтексPast
языкобраакадформ«ВикпазлWindJeweАнтоBrauChouXVIIJameCaldLookScreWindFireВладqбдс
DimeRageЛит*СодеГаряHonoТрояЛугоXVIISamuрабоСороToyoязыкCallсчасСмирDiscEmpiкомп
(ВедВиниКочевозрСодеКондЕремВартНикиJakeVirgПопозавеМилопереТэпмрастTodaБара863х
автоПушкLynnFantУткиAudiAudiAudiошибMustГризГальThroRocoВолкЛидиJerrГэнеМатяФали
Пога*еге
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trdverkty
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye trder
Du kan ikke svare p innlegg / trder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er P
Smilier er P
[IMG] kode er P
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er n 18:05.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokml oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia