Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Tegneserier og tegnefilm

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 26/06-2008, 21:40
empty_other empty_other er offline
Medlem

Standard Ragnarøyk

Noen som vet hva tegneserien Ragnarøyk (bi-serie i Herman Hedning bladene) heter på Engelsk (eller originalspråket)? Utrolig kul tegneserie, men i HH bladene så virker det som storyen hopper litt...
Svar med sitat
Gammel 30/06-2014, 12:25
BookWyrm sin avatar
BookWyrm BookWyrm er offline
Medlem

Standard Sv: Ragnarøyk

Ettersom dette spørsmålet ble stilt for nesten seks år siden, er det en liten sjangs for at den orginale personen som stilte dette spørsmålet ser dette. Men ettersom det kan være flere, meg inkludert, som leter etter denne serien, kan eg eg svare på spørsmålet.

Serien Ragnarøyk, som ble gitt ut i Herman Hedning har kjørt en god del lenger i den svenske versjonen av Herman Hedning. I sverige er Ragnarøyk kjent som Ragnarök, som gir noen fåtall flere treff på google eller andre søkemotorer.

Ragnarøyk's orginaltittel er fransk, og er utgitt av Boulet. Orginaltittelen på denne serien er "Raghnarok", som gir mange flere treff, selv om serien er på fransk. Serien stoppen halveis igjenom "Tempus Fugit", den femte boka i Norge, men i Frankrike gikk serien videre i en ekstra bok. Alle bøkene kan fortsatt skaffes på Amazon eller lignende sider.

Håper dette hjelper.

Sist endret av BookWyrm; 30/06-2014 kl 12:30
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:00.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2017 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia