Melding fra Hyperion: |
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg lager laiv i Trøndelag til sommeren: De siste dager
Det er en ork i brønna! Sjekk ut RATS! - Spillteste? Bidra? Ta kontakt på [orcinthewell kanelbolle gmail fluelort com]. SL for Amn-krønikene. "Interaktiv jomfrufråtsing!" - Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere |
||||
|
||||
|
||||
![]()
MAKAN til mengde postap laiver for tiden, og jeg får ikke med meg alle!
*Tror jeg skal laive i Haugesund akkurat denne tiden... Hm... bare halvannet år til et mulig Brent Jord laiv nå...
|
|||
|
|||
![]()
Nettstedet ser skikkelig bra ut! Og jeg har veldig lyst til å spille i Landsbyen. Liker det prosjektet. Får lyst til å melde meg med én gang. Men dessverre kan jeg ikke; allerede planlagt den delen av sommeren.
![]() Lykke til!
|
||||
|
||||
![]()
Dere får spre ordet i stedet da, gutter!
![]()
Det er en ork i brønna! Sjekk ut RATS! - Spillteste? Bidra? Ta kontakt på [orcinthewell kanelbolle gmail fluelort com]. SL for Amn-krønikene. "Interaktiv jomfrufråtsing!" - Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere |
||||
|
||||
|
||||
![]()
Phøy, fåkke jeg vært med skal IKKE andre :-p
Neida, legger en lenke på fjesern ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Laiven finnes også som event på fjæsbok.
||||
![]() |
Bokmerker |
Trådverktøy | |
Visningsmoduser | |
|
|