Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Tegneserier og tegnefilm

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21/11-2008, 09:29
punch sin avatar
punch punch er offline
Medlem

Standard Re: Sv: [Trailer] Watchmen er her!

Sitat:
Opprinnelig postet av sunszu Vis post
heh, fordi han ville se...malt ut?

- Fred
(Fred, tolker kommentaren din som dønn seriøs bare fordi jeg vil skrive følgende.)

Eh, nei. Ikke hvis de har bra makeup-artister. Noen, spesielt unge folk, glemmer faktisk at det er noe som heter animatronics og makeup og latex og modeller. Se f.eks. på Darkness i filmen Legend. Rød. Ser MYE bedre ut enn Dr. Manhattan gjør i denne traileren. Ser faktisk ut som kjøtt og blod og ikke en dataspill-figur.
"The Internet is more like a plumbing trap. People pour masses of crap down it, but occasionally you need to reach in and search for a valuable item, and you come out covered in shit." -- found on the Internet

Sist endret av punch; 21/11-2008 kl 09:31
Svar med sitat
Gammel 26/11-2008, 19:04
punch sin avatar
punch punch er offline
Medlem

Standard Re: [Trailer] Watchmen er her!

Sitat:
Opprinnelig postet av MarkusML Vis post
Det som jeg er mest bekymret for i filmen, er slutten. De kan forandre på en god del før jeg vil reagere så mye som jeg vil reagere på OM de har laget en ny slutt.

Har hørt en god del rykter, som mer eller mindre er skuffende. Forhåpentligvis så vil ikke zack Snyder vike fra slutten, om han gjør... så må det bli protest!
http://splashpage.mtv.com/2008/11/10...to-be-changed/

Her er (sies det) slutten, ikke les hvis du ikke vil bli spoila:
http://nymag.com/daily/entertainment...n_movie_s.html
"The Internet is more like a plumbing trap. People pour masses of crap down it, but occasionally you need to reach in and search for a valuable item, and you come out covered in shit." -- found on the Internet
Svar med sitat
Gammel 26/11-2008, 20:10
punch sin avatar
punch punch er offline
Medlem

Standard Re: [Trailer] Watchmen er her!

Og det er også bekreftet at slow motion og speedup vil bli brukt, og forlenga og mer fancy slåss-sekvenser. Dette blir glossy popcorn-film. Snyder har sagt at han ikke skulle forandre slutten. Han har sagt at tonen i filmen skal bli mer Taxi Driver enn Fantastic Four. Jeg tror ikke han har sagt sannheten, dessverre.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Emner
alan moore, dave gibbons, tegneseriefilmer, tegneserier, watchmen

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:24.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia