Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Norske rollespill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 13/12-2012, 10:10
Ole Peder Giæver sin avatar
Ole Peder Giæver Ole Peder Giæver er offline
Medlem

Standard Sv: Jeg har bestilt den engelske versjonen!

... og den første anmeldelsen er på japansk.
Svar med sitat
Gammel 13/12-2012, 10:31
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Ole Peder Giæver Vis post

"It is not that there is not far to the edge cock!
I think the game was a "No one who does not wee on named Andre Breton (theoretical leader of the Surrealist movement)" at first too. "
Gammel 13/12-2012, 13:49
omega1no sin avatar
omega1no omega1no er offline
Medlem

G translation

Sitat:
[Omtale] Den engelskspråklige versjonen dukket Surrealisme RPG "Itras By" regnfull dag!
------------------------- [anmeldelse] Den engelskspråklige versjonen dukket Surrealisme RPG "Itras By" regnfull dag!  Hisashi Yaegashi (samarbeid Akira Wada Oka) -------------------------  conversational RPG kalt "Itras By" din (Table Talk RPG, TRPG Vet du deg).  Det er en RPG ny Frisk ut av den engelske versjonen til 2012/12/07 (spillselskapet av mine favoritt En fersk engelsk oversettelse av RPG "Valley of Eternity" å spille Penguin) vil bli lansert i 2010 i Norge opprinnelig, Inc. Vagrant Workshop .  I denne artikkelen vil jeg presentere kort, en oversikt over de "Itras By".  Men fordi det var satt sammen med henvisning til engelsk, selv om det kan være en feil, for eksempel lesing eller hoppe til konklusjoner, men jeg håper du tilgir meg. ※ (fra det offisielle nettstedet bildet)  på det stadiet hvor jeg så konseptet, var mitt hjerte å gripe.  "I en alder 1920, RPG! Playing surrealismen"  det er ikke at det ikke er langt til kanten kuk!  Jeg tror spillet var en "Ingen som ikke wee på heter André Breton (teoretisk leder for surrealistbevegelsen)" ved første også. Fisk smelter, Hva er surrealismen? fine (Europa er det et spill som fører til for eksempel: "The Masquerade Vampire", og betyr ikke at spillet er begrenset til viften moderne kunsthistorie slik et spørsmål om faktum, spiller det en karakter i den fiktive byen på 1920-tallet Det var sånn det ser ut til å være et behov for et slikt spill. vel "Vampire City" av den tyske produksjonen Vagrant Workshop var også i engelsk oversettelse).  Navnet på dette spillet kalt "Itras By" gjøre dette, mener vi "Itra er City" og skrev, "byen Itora" på japansk på engelsk. RPG spill vil bli en av byen ved navnet på denne Itora utgangspunktet.  Men har du et system bort fra de mer tradisjonelle RPG conversational, "Itras By" dette er et spill ingen numeriske data i et nøtteskall Daisuresu. I stedet bruke kortet "Chance Card" i loven av dommen (Chance kort) i utgangspunktet.  Det er en mekanisme til åtte "Chance kort", vises effekten av svikt enn suksess enkelt (og vil bli forklart i spillet, som lykkes "delvis").  Dessuten er det et system det er en "Resolusion Card" Bortsett fra at (oppløsning kort), må vi bruke det en gang i en sesjon hver enkelt spiller.  For dette kortet brukes til å forsøke en slik bestemmelse i en farlig situasjon. I leveren sted her at surrealismen, rollespill latterlig av bankkort.  Og trekke et kort "Cut Scene" for eksempel at (cut scene), tre timer igjen av tid tvunget til å hoppe. Spillere må jeg fortsette å rollespill som det er, men. I tillegg, når det er forbudt avbildning av tre timer med blank (!).  Vi vil spille resten av scenen, til alle spillere (inkludert spillet master) bytte tegnet på kortet "Masquerade" Det er opprørende (masquerade!), og trekk den til et rollespill, blant andre.  Det ville bety det ble innført teknikken av surrealismen "automatisme (automatisk skriving)" og "collage" eller.   Delen av kortet er tilgjengelig som PDF-fil på den offisielle siden. Den er tilgjengelig på engelsk, hvis du er interessert, kan du gå. (Fra det offisielle nettstedet) Itras By Chance Cards http://www.vagrantworkshop.com/files...df hvis sammenlignet med de andre spillene så langt, fortsatt i retning sin , "Rose-til-load" ( utgave) 2010 Det må være nær.  Jeg er jeg kan være plassert på forlengelsen av flyten av kort skjebne "avgrunnen" eller Side Story kort, "TORG" i kortbruk. I tillegg, som stykket kan ha lignende "Once upon a time na" på kortspillet.  Jeg tror jeg har ikke spille ennå, og sannsynligvis virkelig prøver å spille, spillet økten, og fortellende stil av spillet vil være en "dask stick". Så med hjelp av kortet, kan jeg overraskende enkel å betjene.  Slik at du kan ta luften av surrealisme heller enn "Itras By", det offisielle nettstedet Norge, sampling, etc. "A Dog of Andalusia" mesterverk av film surrealisme som deltok i Salvador Dali og regissør Luis Buñuel er utstyrt med video teaser.  Kan være på kanten til å vite hva som er surrealismen på 1920-tallet.  Imidlertid kan de (これぞSurrealisme), og forbli i kinoens historie scener "øyeeple cutting scene" fordi den inneholder det jeg ikke vet noe, tross alt, som ikke er resistente mot den slags ting, spiller oppriktig Vennligst ikke trykk på knappen.  Nylig, i Japan i 2046 Overseas cyber punk ("New Komeito" party gjør det første regimet) "Kuro" fra Frankrike ( Http :/ / Www.7Emecercle.Com/7cercle/jdr/kuro.Php? side = Inf spill som skarpe) er ute.  Liker "Itras By", og opptrådte også ment å bli oversatt til engelsk, enda et spill av ikke-engelsktalende, i PDF-filen, nå får nesten ingen etterslep. Er hva jeg var gode tider. Vagrant Workshop Spesialsider "Itras By" http://www.vagrantworkshop.com/index...2_articleid=42 noen modifikasjoner ※ 2012/12/13.

Skaperen av Brent Jord
Svar med sitat
Gammel 21/12-2012, 09:49
Medlem

Første anmeldelse på engelsk, av den engelske versjonen: http://ageofravens.blogspot.no/2012/...ry-monkey.html
Svar med sitat
Gammel 21/12-2012, 15:38
Medlem

Jason "Fiasco" Morningstar snakker om Itras By på denne podcasten (0:03:51)

Sist endret av Ole Peder Giæver; 21/12-2012 kl 15:38
Svar med sitat
Gammel 21/12-2012, 23:21
Njordi sin avatar
Njordi Njordi er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Ole Peder Giæver Vis post
Jason "Fiasco" Morningstar snakker om Itras By på denne podcasten (0:03:51)
Dærsken så bra! Jason er jo regelrett panegyrisk i sin lovprising av Itras by.

ARS SIMPLEX - Enkle Regler til Ars Magica
Svar med sitat
Gammel 22/12-2012, 08:41
matthijs sin avatar
Medlem

Utrolig kult å høre dem si "Itras By" på norsk! Tipper OP får en liten benner hver gang han hører det...
Gammel 22/12-2012, 12:12
Medlem

Jeg er intervjuet på nØrdcast om den engelske utgaven av Itras By http://n0rd.no/58-instagram-itras-by...bokanmeldelse/
Svar med sitat
Gammel 29/12-2012, 15:54
matthijs sin avatar
Medlem

Nå har de sendt spillet! Det tok jo litt tid, men de har vel hatt juleferie.
Gammel 3/01-2013, 09:53
Medlem

Cirka 90 kopier solgt siden spillet ble gjort tilgjengelig i begynnelsen av desember. Omtrent 50/50 softcover og PDF.

Sist endret av Ole Peder Giæver; 3/01-2013 kl 09:55
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:48.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia