Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Levende rollespill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16/05-2008, 02:39
Snikende Tigger sin avatar
Snikende Tigger Snikende Tigger er offline
Sneaky

Standard Sv: Nord mot syd

Artig.

Tror for øvrig jeg ville gått for ananas. Er på størrelse med de minste melonene og kokosnøtter (Altså akseptabel kastestørrelse), og er nok ikke fullt like harde (men du bruker selvsagt lite modne frukter, så de er harde likevel). Til gjengjeld har de pigger (mer eller mindre). Og det er denne karakteristikken som gjør dem allsidige - kutt av toppen (bladene kan eventuelt brukes for å påføre folk papercuts eller holdes mellom tomlene og blåse for å signalisere venner), og hul ut mesteparten - og voila, du har en vond boksehanske. Eller: Del ananasen i skiver på normalt vis, men behold selvsagt skallet på - du har nå ditt eget sett med fruktshurikens (det vil da si fruktninjastjerner, for de uinnvidde). Selvsagt kan du også kaste ananasen på folk og fe

Men sånn rent praktisk, åssen i huleste arrangerer og overser man noe sånt som dette? Det er nevnt at politiet brøt inn her i Norge, og det er i og for seg forståelig med tanke på at folk er folk - vannpistoler og frukt? Vannpistoler kan være farlige (slagvåpen?). Frukt er farlig. Folk er farlige. Holde styr på dette?

Og hvordan man avgjør noen vinner er selvsagt deretter - vanskelig.

(Og, nei, jeg har heldigvis ikke facebook, så jeg har ikke mulighet til å lese artikkelen. Jeg kunne googlet det, men Google logger alt jeg gjør [med tanke på verdensherredømme, selvsagt - hva ellers?], og jeg er klar for loppekassa nå uansett, så jeg bruker muligens Yahoo! for å finne ut av ting i morra )

- Pink Floyd, the great gig in the Sky
Svar med sitat
Gammel 16/05-2008, 06:26
Even Tømte sin avatar
Even Tømte Even Tømte er offline
Medlem

Jeg tror fruktdiskusjonen her på forumet har sporet litt av:
Sitat:
Opprinnelig postet av Nord mot syd
Tillåtna vapen är allt som inte orsakar någon verklig skada, t.ex. vattenpistoler, vattenballonger, kuddar, "balongvapen" (ni vet, sådana som man kan skaffa på Gröna Lund), mjuka skumgummivapen, tomater och annan mjuk frukt. Ni kan förstås även ta med er skydd av olika slag, innovativitet är alltid roligt och uppskattas.
Hvordan det er tenkt organisert? Aner ikke. Inntrykket mitt er at det ikke er tenkt spesielt organisert i det hele tatt. Men de har en nettside, da.
Svar med sitat
Gammel 16/05-2008, 10:35
BT sin avatar
BT BT er offline
En vanlig fyr

Sitat:
Ett tredje alternativ finns för er som bor på Gamla Stan eller av någon annan anledning vill kämpa för öns autonoma självstyre, är att ikläda er gröna tröjor och gröna bandanas och slåss mot inkräktare från nord såväl som syd. Ni har inte antalen men ni har terrängen till er fördel och tid att förbereda era försvarslinjer.
Hahaha
Svar med sitat
Gammel 27/05-2009, 14:05
Xoo Xoo er offline
Medlem

Sitat:
Arrangementet er avlyst

Dette arrangementet er avlyst og ikke lenger tilgjengelig.
Det sa fra Facebook.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Emner
fruktgalskap, laiv

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:02.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia