Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Rollespill generelt

Notiser

Vis meningsmålingsresultat: Kva tykkjer du om Jakta på Ungdomskjelda?
Dette vil eg gjerne spela, og eg skal (kan henda) på ARCON 6 42,86%
Dette vil eg gjerne spela, men eg skal ikkje på ARCON 2 14,29%
Eg er usikker, men det verkar lovande 4 28,57%
Dette er ikkje mi greie 1 7,14%
Alt med task resolution suger! 0 0%
Avast! 1 7,14%
Velgere: 14. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16/01-2009, 17:16
Martichoras sin avatar
Martichoras Martichoras er offline
Medlem

Standard Re: Jakta på ungdomskjelda (sjørøvarar og zombiar og greier)

Sitat:
Opprinnelig postet av Maleficum Vis post
vet av con-erfaring at det er viktig at alle rollene kan bidra i de fleste type scener... "Vlad" kan lett overkjøres av en gruppe som insisterer på å bruke timesvis på å gå på ball i San Juan. (Eller at "Vlad" og de andre lar kamp bli første løsning på alt, om noen stakkarer ikke kan det. I det minste får man jo være med på "moroa/spenningen" da, om man da ikke blir slått ut/drept med en gang.)
Dette er eit veldig viktig poeng, som eg til dels hadde lete koma av syne, og saman med dette
Sitat:
Opprinnelig postet av Hagazussa Vis post
[J]eg synes det hadde vert gøy å se en dampir som ikke er en moralsk tvilsom vampyr jeger/kampmaskin. Vlad er litt stereotypisk, men dog, stereotyper kan være gøy det, men han trenger en moden spiller.
gjer det at eg ser på det som heilt naudsynt å endra ein del på Vlad. Eg kjem til å kappa litt i kampevnene hans, men framleis behalda stridsfokuset. Inn i tillegg kjem meir sosiale dugleikar, og meir okkult kunnskap. I tillegg trur eg han skal få ein sjølvstendig motivasjon (eller to) til å villa reisa til Karibien.

Sitat:
Som Hagazussa sier det, og som jeg forsøkte å si det, så er "Vlad" en rolle som lett kan bli favoritten til en eller annen umoden spiller.
Sitat:
For meg så fikk jeg skikkelig "Blade"-følelse, (og jeg tenker på den "skuespiller"fyren, Wesley Snipes' machonarcissistiske film, ikke tegneserien som visstnok er god/bedre).
Eg prøver faktisk å skriva ein modul som kan tilfredstilla eventuelle spelarars eventuelle narcissistiske behov ("machnonarcissistisk" var forresten eit artig omgrep eg skal prøva å ta med meg vidare). Hjelpe meg, alle rollene er jo på halvgud-nivå (Christina, som er dårlegast til å slåss har våpendugleikar på linje med den krigar-rolla eg har spelt i khrip si Svartjord-soge... Christina appellerer berre meir til ein sosial powergamer (kraftspelar?).

Sitat:
Dhampirer er de nye Drow.
Grunna avgrensingar i spelverda er det likevel ikkje aktuelt å la han vera halvt svartalf, halvt vampyr

Sitat:
kommer vel litt andpå aldersgrensen du hadde tenkt å ha på spillet, karakteren kan bli flott med en moden spiller, men skal en tiåring spille ham så kan det ødelegge hele spillingen.
Hm, ein tiåring vert nok for ungt for denne soga. Eigentleg har eg lyst å ha ei ganske låg aldersgrense, 14 eller 16. Så vidt eg hugsar var det då eg var 16 og då eg var 18 at eg sjølv var på ARCON, og eg har vel eit ynskje om å gje noko tilbake, etterlikna dei vaksne som gjorde ARCON til ei god oppleving, og ikkje etterlikna dei som ikkje bidrog til dette. Eg innser likevel at Kenneth Hite-faktoren er høg på denne modulen (all you guys have a working knowledge of Baconian magical theory, right?"), så eg er ikkje heilt samd med meg sjølv.

Sitat:
Jeg synes ikke rollen blir noe bedre av å fjerne syndfulle ting, om den skulle blitt spilt av "modne(re)" spillere så ville det i hvertfall vært litt interessant.
Hm, eg trur i det minste eg skal fjerna blodtørsten hans. Kan henda gjer eg han til alkoholikar i staden...

Sitat:
Når det gjelder "Vlad" så er jeg kun èn person, så du vil antageligvis finne mange som synes rollen/konseptet er kult, og faktisk synes at "han utfyller gruppen" - jeg benytter bare muligheten til å gi stemme til et synspunkt.
Det er underleg med det, dei som gidd svara vert ofte høyrde

Apropos det: Tusen takk til alle som har kome med tilbakemeldingar (skrive eller svara på avstemming), og særleg til Maleficium og Hagazussa
Ymirea, den heimesmidde verda mi, som eg stundom refererer til
Spelleiarfilosofien min (eit utkast)
Svar med sitat
Gammel 16/01-2009, 19:35
Hagazussa sin avatar
Hagazussa Hagazussa er offline
Medlem

Sitat:
gjer det at eg ser på det som heilt naudsynt å endra ein del på Vlad. Eg kjem til å kappa litt i kampevnene hans, men framleis behalda stridsfokuset. Inn i tillegg kjem meir sosiale dugleikar, og meir okkult kunnskap. I tillegg trur eg han skal få ein sjølvstendig motivasjon (eller to) til å villa reisa til Karibien.
Høres ut som en god ide i min mening.

Sitat:
Grunna avgrensingar i spelverda er det likevel ikkje aktuelt å la han vera halvt svartalf, halvt vampyr
Nå det hadde jo vert gøy. Jeg tror faktisk det er en av Ravenloft romanene som har en alve vampyr. Man tager et stykk alv og gjør et stykk alv til vampyr og så får man en alve vampyr, genialt.

Sitat:
Hm, ein tiåring vert nok for ungt for denne soga. Eigentleg har eg lyst å ha ei ganske låg aldersgrense, 14 eller 16. Så vidt eg hugsar var det då eg var 16 og då eg var 18 at eg sjølv var på ARCON, og eg har vel eit ynskje om å gje noko tilbake, etterlikna dei vaksne som gjorde ARCON til ei god oppleving, og ikkje etterlikna dei som ikkje bidrog til dette.
Jeg pleier som oftest å ha 15 års grense på mine moduler. 14 åringer går men jeg måtte sette grensen et eller annet sted for det er kommet mye mere barn på Arcon enn før, og jeg opplevde en gang en mor som var ganske snurt når jeg sa nei til at hennes to sønner på kansje 7 og 9 ikke kunne få spille i min Wheel of Time spilling, men den forklaringen om at de tålte å høre om litt blod og klin, en god del foreldre når de melder på sine små forstår ikke helt at det ikke bare er even til å tåle blod og klin som er en faktor i hva de bør og ikke bør spille, men at enkelte spill rett og slett krever en mental modenhet som barn ikke har. Jeg har møtt veldig unge spillere som har gjort det veldig bra, men det er så skjelden og det blir ganske dumnt å se dem ann og sende vekk de som ikke duger, bedere da å sette en aldersgrense iallefall i min mening.

Sitat:
(all you guys have a working knowledge of Baconian magical theory, right?")
Selfølgelig. Bacon sitt arbeide er ikke min favoritt men hans inflytelse på utviklingen av den moderne occulte bevegelsen er ikke til å komme utenom.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 16/01-2009, 21:34
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Standard Sv: Re: Jakta på ungdomskjelda (sjørøvarar og zombiar og greier)

Muligens et lite sidespor, men det kom frem av seg selv tidligere. Så jeg har lyst til å si følgende, men det kommer ikke til å være til noen som helst hjelp.

Aldersgrenser på rollespill er egentlig helt umulig. Fortalte jo onsdagens Romansespillerne om to de værste spillerne jeg har spilt med på ARCON, 15-åringene og deres 14 år gamle kamerat som var en av de beste jeg har spilt med. Jeg har også spilt med/observert en del håpløse* 18-19-åringer, og jeg er sikker på at det i rollespill er som i miniatyrspill at det finnes noen håpløse 35åringer også.

Jeg har spilt med en 12åring som var rimelig flink, og som i hvertfall bidro til gruppen. (Skal vel også sies at gruppen tilpasset seg.) Har hørt om håpløse 10åringer på con, og har hørt om fantastiske spillere i barnehagealder. (Lenge siden, så var seksåringer.)

Alder er nok en indikator, men faste aldersgrenser er svært vanskelig å sette (selv om det lønner seg for å unngå "krangling" og 'akkedering'). Husker forresten at en ikke-forumbruker, som spilleder, tok med seg en 12åring på en "huff-huff-warhammer-modul" som hadde møtt opp til kveldspuljen. Hørte i ettertid at spilleren ikke hadde gjort seg bort i det hele tatt. (Og selv om det var både huff-huff og fysjom i modulen, så hadde Fabula: Ormenes tideverv tidligere vært en sterkere opplevelse, også for gutten.)

Er det riktig å ha aldersgrense?

Jeg er jo absolutt enig med Martichoras i at Cons handler om å gi noe tilbake. Å la unge rollespillere være med på gode opplevelser er absolutt en måte å gi noe tilbake til miljøet. Samtidig er det kjipt å få sin egen opplevelse ødelagt, eller at unge, ikke "modne nok" spillere, får en dårlig opplevelse pga tilbakemeldinger* fra medspillere.

* tilbakemeldinger kan være så mangt, ikke nødvendigvis eksplisitt uttalte
Gammel 17/01-2009, 17:17
Hagazussa sin avatar
Medlem

Sitat:
Aldersgrenser på rollespill er egentlig helt umulig. Fortalte jo onsdagens Romansespillerne om to de værste spillerne jeg har spilt med på ARCON, 15-åringene og deres 14 år gamle kamerat som var en av de beste jeg har spilt med. Jeg har også spilt med/observert en del håpløse* 18-19-åringer, og jeg er sikker på at det i rollespill er som i miniatyrspill at det finnes noen håpløse 35åringer også.
Nåja, sjangsen for at man får modene spillere øker betraktlig med alder, jeg tror jeg har spilt med en liten håndfull med spillere under 15 som har kunnet bidra noe som helst til spillingene jeg setter opp, to til bidro ikke egentlig men var ikke så veldig forstyrrende, og de andre har vert ganske så plagsomme. Når man for eksempel i Vampire da gjerne har en hel time i spill bare med snakk mellom rollene begynner ofte de søte små å kjede seg, blir urokråker eller maser om når skal vi sloss.

Sitat:
Jeg har spilt med en 12åring som var rimelig flink, og som i hvertfall bidro til gruppen. (Skal vel også sies at gruppen tilpasset seg.) Har hørt om håpløse 10åringer på con, og har hørt om fantastiske spillere i barnehagealder. (Lenge siden, så var seksåringer.)
Jeg har spilt med et par ti åringer som gikk ann, men yngere enn det så har jeg aldri opplevd å få en god spilleopplevelse med. Men så kan det komme av hva slags spill jeg setter opp, dramatiske historier med mye snakk og lite action og relativt modene temaer, jeg vill andta at en unge vil kunne gjøre det bedere med D&D enn med World of Darkness.

Jeg spilte Vampire med to jeg vet ikke jeg ti elve tolv noe i den duren på Arcon, og ungene var flinke, de satt stille og gjorde en insats, men det var så tydelig at de kjedet seg og at de ikke forsto rollen sin og de kom hele tiden med utsagn som også slår jeg inn døra...nei bare tulla altså. Dette ble slitsomnt bode for meg og for de andre spillerene.

Sitat:
Alder er nok en indikator, men faste aldersgrenser er svært vanskelig å sette
Ikke så vanskelig, jeg skriver bare i modul informasjonen min, aldersgrense 15 år, og så har jeg ikke noe som helst moralske kvaler med å sende bort noen yngere enn det. Modulene jeg skriver er ikke beregnet på barn rett og slett. Det kan gå en hel modul med ikke en enste kamp, bare et komplisert politisk spill hvor hele greie basserer seg på rolleinlevelse, og jeg greier ikke å se for meg at en seks åring greier å leve seg inn i en rolle som endte opp med å drepe sine to barn fordi han ble gjort til vampyr, og går rundt og hater seg selv men greier ikke å mestre opp nok mot til å ta livet av seg, selv om han prøver ved hver soloppgang, jeg greier bare ikke å se for meg at en seks åring kan spille noe slikt troverdig.

Sitat:
Er det riktig å ha aldersgrense?
Ja 100 prosent ja.

Sitat:
Jeg er jo absolutt enig med Martichoras i at Cons handler om å gi noe tilbake. Å la unge rollespillere være med på gode opplevelser er absolutt en måte å gi noe tilbake til miljøet. Samtidig er det kjipt å få sin egen opplevelse ødelagt, eller at unge, ikke "modne nok" spillere, får en dårlig opplevelse pga tilbakemeldinger* fra medspillere.
Problemet er at la oss si man spiller Wheel of Time, og en seks år gammel spiller får utlevert en rolle, en manneling kanaliserer, rollen er fortapt, han kan kansje leve noen år til om han er villig til å risikere å drepe alle han er glad i, ellers så har han to valg, døden eller en skjebene værre enn døden, han har forlatt sin kone og barn for å ikke sette dem i fare. Nå skal seks åringen spille denne karakteren, greit nok fåtallet av oss forstår hvordan det er å være i en så jævelig situasjon, men jeg vil si at vi som er litt eldere forstår det litt bedere.

I tilegg i modulen så er det ingen kule kamp sener, ingen svard, monstere eller noe som helst slik, gruppen er kurerer som blir involvert i et hoff plott i Andor og 90 prosent av modulen er bare snakk, tror du virkelig seks åringen vil ha det så veldig gøy da? Og hva med de andre spillerene som da får en unge ved bordet som master om når skal det skje noe, kaster papir biter utover, sitter og tydelig kjeder jeg, sparker med beina i stolen og til slutt bare går fordi det er kjedelig, har noen fått noe ut av ting da, nei, er det å gi tilbake, nei, mye bedere da med alders grenser sånn at unge rollespillere kan komme seg med på moduler som passer for dem.
If I may ask, Jicon, what does your sweetheart say about what you see and do in your work? I mean, I don't know where she's from, but a fair number of women from any country would have their men's heartblood if they so much as suspected he'd be guarding a flock of naked witches.
Svar med sitat
Gammel 20/01-2009, 20:51
Martichoras sin avatar
Medlem

Eg byrja å lura på kvifor eg ikkje hadde fått noko tilbakemelding på Christina. Så gjekk det opp for meg at eg ikkje hadde posta ho:

Christina Alexandra Maria, ”La Regina” eller Grevinna av Dohna

Det fyrste ein legg merke til med Christina er nærværet hennar. Ho har sagt frå seg trona, men fører seg framleis som ein konge. Christina er middelaldrande, men er framleis vakker og slank. Ho har god haldning, men grunna ein brotskade frå tidleg i livet, sit den høgre skuldra hennar høgare enn den venstre. Ho har store, mørke auge med tunge augnelok, og ein kraftig ørnenase. Den bleike pannen hennar er kransa av bølgande mørkt hår, med ein stenk av grått.. Ho har mykje kroppshår.

Christina er språkmektig, i tillegg til det svenske morsmålet sitt talar ho fransk, italiensk og tysk som ein innfødt, ho fører ein god spansk, og beherskar òg latin og gresk. Ulikt far sin har Christina aldri lagt vekt på å hevda seg på slagmarka, men ho er ein dugande rytter og pistolskyttar, og kan òg fekta godt. Frå fyrsetministeren sin, Oxenstierna, har ho lært alt ho treng for å styra eit folk og eit rike (unnateke tålmod). Christina hadde i Sverige ein interesse for amatørskodespel, saman med konspirasjonar og diverse reiser inkognito på kontinentet har dette gjort ho god til å gje seg ut for å vera ein annan enn den ho er, og til å forstilla seg. Ho fekk René Descartes til å koma til Sverige for å undervisa ho i filosofi, og ho har i løpet av sine mange år i Roma sett seg inn i naturfilosofi, alkymi og hermetisk magi. I Den evige stad har ho òg ei av dei største boksamlingane i Europa. Ho har òg skrive bøker, og korrespondert ivrig med intellektuelle kringom i Europa (mellom anna Cyrano).

Christina er ekspedisjonens førar og meister, og har samla Cyrano, Vlad og kapteinen for å nå fram til ungdomskjelda. At Julie dukka opp på vegen var uventa, men ikkje negativt. Å føra dei fire andre er langt vanskelegare enn å gjeta kattar, men Christina reknar seg som meir enn dugande til jobben, og om einkvan kan gjera han, er det nok ho.

Christina er godhjarta og sjenerøs, men har eit valdsamt temperament, og kan vera ubøyeleg mot fiendane sine. Ho er innfallsrik og impulsiv, men kan som regel styra dette trekket om ho innser at ho er heilt nøydd. Ho er øydsel med pengar. Christina er ei tolerant dame, og har mellom anna erklært seg som beskyttaren til jødane i Roma, men ho misliker protestantar, av di ho tykkjer dei har eit nitrist syn på tilværet. I tillegg til ein brennande interesse for kunst og vitskap (inkludert magi), er Christina glad i ein god fest, og i vakre og intelligente personar av begge kjønn. Av menn føretrekk ho prestar, noko som har valda henne ein del bry og hjartesorg. Ho er på utkikk etter eit nytt kongerike (eit med mindre keisame innbyggjarar) og hadde ei tid gode voner om å hamna på trona til Sardinia. At dette ikkje gjekk, meiner ho at skuldast intrigane til den franske kardinalen Mazarin.

Christina leiter etter ungdomskjelda av tre grunnar. Meir enn noko anna fordi det ville vera ei stor bragd å finna ho. Bragda freistar ekstra mykje av det personlege førebiletet hennar, Alexander den store, leitte etter kjelda, og kan henda fann ho. Nest etter dette lokkar Ungdomskjelda fordi ho merkar at åra tynger, og trass i at ho har ei sterk gudstru, har ho det alt anna enn travelt med å møta Skaparen sin. For det tredje vonar ho at Ungdomskjelda skal gje ho djupare innsyn i skaparverkets mysterium.
Svar med sitat
Gammel 20/01-2009, 22:14
Hagazussa sin avatar
Medlem

Artig karakter. Et sprøsmål, hvorfor har hun sagt i fra seg tronen? Det kan være intresagt å vite, ellers så er hun litt stereotypisk adelsfrue i rollespill, men stereotypisk er det ikke noe galt med, jeg tror hun vil fungere fint som en con karakter.
Svar med sitat
Gammel 20/01-2009, 22:19
Martichoras sin avatar
Medlem

http://en.wikipedia.org/wiki/Christina_of_Sweden
Svar med sitat
Gammel 20/01-2009, 22:34
Hagazussa sin avatar
Medlem

Artig personlighet. Jeg synes det var så mye bra bakgrunstoff på denne damen at du burde ta mer av det med i karakter bakgrunnen.
Svar med sitat
Gammel 25/01-2009, 11:19
Martichoras sin avatar
Medlem

Sitat:
Artig personlighet. Jeg synes det var så mye bra bakgrunstoff på denne damen at du burde ta mer av det med i karakter bakgrunnen.
Eg tykkjer at å gå over ei A4-side med bakgrunnsinformasjon, vert i overkant. Noko særskild du tykkjer burde vera med?
Svar med sitat
Gammel 25/01-2009, 11:21
Martichoras sin avatar
Medlem

Hector Savinien de Cyrano de Bergerac

Cyrano er på alle vis storsnuta. Det fyrste ein legg merke til ved han er den store nasen. Cyrano er relativt høg og muskuløs. Han har skulderlangt hår og ein smal bart, Både hår og bart er grått av elde. Andletet hans er rektangulært, og han har ei markert, spiss hake. På halsen har han eit ulækjeleg sår etter eit sverdstikk (han fekk det i 1640, ved beleiringa av Arras).

Cyrano er snakkesalig, og eit av yndlingstemaene hans er kor framifrå han er på alle vis. Han er byrg av nasen sin, og oppteken av samanhengen mellom store nasar, andre fysiske trekk, og generell dygd. Han fortel om krigsminne, duellar, kjærleiksaffærar og oppdagingsreiser (kringom i verda, til Månen, og til fjernare himmellekamar). Han let aldri sanninga koma i vegen for ei god historie, og er ikkje redd for å motseia seg sjølv. Det er ei ryggrad av sanning i forteljinga hans, men det er vanskeleg å skilja røynsler og skrøner, kan henda også for Cyrano sjølv. Eit formildande trekk i alt skrytet er at Cyrano er ein framifrå forteljar. Det er kan henda best å la han snakka, for Cyrano er både hissig og ærekjær, og sjølvkontrollen hans har ikkje vorte betre av syfilisen som har tæra på kropp og sinn i årevis (noko som òg forklarer den manglande konsistensen i forteljingane hans).

I ungdommen tente Cyrano som musketer for Louis XIII, vart såra to gonger, og gav seg som soldat i 1641. Etter dette livnærte han seg som skribent. Han er særleg kjend for skodespel og dikt, men skriv òg fabelprosa og filosofiske verk. Han er gjennomgåande kunnskapsrik og ekstremt velformulert. Cyrano har vore i mange duellar, på vegne av seg sjølv, og innleigd for andre som ikkje sjølv maktar å forsvara æra si, og han er kjend som ein dugande fektar..

Interessen hans for naturfilosofi har dei siste 20 åra gjort Cyrano stadig meir interessert i teknikk, og han synt seg å ha eit fantastisk talent for oppfinningar. Førebels har han særleg fokusert på luftfartøy. Han sett seg inn i alkymi, og har oppfunne det han kallar ”svevedogg”, som held oppe ballongen hans. Han eksperimenterer med ulike former for krutblandingar for å skaffa seg framdrift, noko som har gjeve han mykje kunnskap om ymse eksplosiv. Fram til nyleg har Cyrano halde seg frå å finna opp våpen, av di han reknar krig som eit usmakleg og upersonleg slakteri, men i møte med Den nye verdas farar, ikkje minst dei levande daude, kan han måtta fira på dette prinsippet.

Cyrano er fabelaktig med kården, og er også ein dugande skyttar, særleg med muskett. Han supplerer desse våpna med handgranatar. I tillegg er han kanonmeister på ”Ambrosia”.

Cyrano vonar fyrst og fremst at kjelda kan lækja både syfilisen hans og det ubøtelege såret han har i halsen, og det er hans fremste motiv for å verta med på Ambrosia sin seilas. Han er for klok til å ynskja at han hadde ungdommen tilbake, men han kunne godt tenkja seg å vera i trettiåra att. Cyrano har alltid hatt ein viss forakt for døden, men han har det alt anna enn travelt med å døy. Ikkje minst fordi han ikkje deler Christina si tillit til ein god Gud. Han er korkje sikker på at det er nokon på toppen, eller at han har tillit til denne Gud om han skulle finnast. Ein siste tanke som Cyrano har nytta meir tid på enn sine medreisande, er at det er vel og bra om Christina skulle få lagd nokre tiår til livet sitt, men om Ludvig XIV, eller endå verre, Karl II av Spania, skulle leggja ein mannsalder til livet sitt, ville det vera ei ulukke for heile Europa. Han er difor oppteken av at ingen andre bør finna Ungdomskjelda.

Sist endret av Martichoras; 25/01-2009 kl 11:24 Begrunnelse: overskrift og hyperlenkje
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Emner
arcon, moduler, pirater, sjørøvere

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:37.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia