Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Rollespill generelt

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 18/08-2014, 18:24
forlorn forlorn er offline
Medlem

Standard Hvor ble det av alle sammen? (er rollespill dødt i Norge?)

Jeg er jo ikke den som har deltatt mest her på forumet, men jeg har lest masse gode tråder, lært masse og fått svar på masse.

Jeg har nå fått tilbake lysten på å spille igjen, både som spiller/gamemaster og som samler.

Hvor har det blitt av alle sammen som var på forumet her?
Er det noe nytt fora i form av google+ eller facebook som egner seg bedre enn et forum?, hvor folk ferdes/møtes/diskuterer?

Er rollespill dødt i Norge eller finnes det aktive spilere/samlere lengre?

Sist endret av forlorn; 18/08-2014 kl 18:26 Begrunnelse: endre tekst
Svar med sitat
Gammel 18/08-2014, 18:38
Osthekake Osthekake er offline
Medlem

Standard Sv: Hvor ble det av alle sammen? (er rollespill dødt i Norge?)

Jeg nekter å tro at det er dødt. Men hva vet vel jeg? Jeg spiller ihvertfall ikke for tiden, selv om jeg prøver å få til.
Svar med sitat
Gammel 21/08-2014, 16:33
Pug sin avatar
Pug Pug er offline
Medlem

Tror jeg ville forsøkt meg på et søk etter rollespill.info på facebook.

"Here lies a toppled God. His fall was not a small one. We did but build his pedestal, a narrow and a tall one"
-Frank Herbert
Svar med sitat
Gammel 29/08-2014, 19:11
Kaisa Kaisa er offline
Medlem

Rollespill er ikke dødt, men forumer ser ut til å ha blitt veldig mye mindre populære i løpet av det siste året. Flere og flere trekker over til Facebook, og så dør forum for særinteresser litt ut. Jeg synes det er veldig synd! Den enkleste måten å ha kontakt med rollespillmiljøet på ser nå ut til å gjøre som Pug skriver, søke opp Rollespill.info som gruppe på Facebook. Hvis man da er på Facebook. Ikke alle er det, og da er det synd at trafikken generelt ender der og ikke f.eks. her.

Når det er sagt, så har noen av oss Oslo-spillere satt i gang et par initiativ her i Oslo: Rollespillprat og felles spilltesting av D&D 5th Edition. Det første spillprat-treffet gikk av stabelen denne uka på Outland i Kirkegata i Oslo, og tema var D&D 5th Edition. Det ble en såpass stor suksess at vi kjører et treff til 25. november, også på Outland Kirkegata. Og siden det var mange som hadde lyst til å spille D&D 5th Edition, arrangerer vi en dag med spilltesting 1. november. Begge arrangementene er åpne for alle som gidder å ta turen, og er gratis. (Men man må betale for pizza hvis man skal spise etter at spilling / prating er over.)
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:59.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia