Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Brett-, Kort- og Miniatyrspill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 4/06-2005, 21:06
Herman sin avatar
Herman Herman er offline
Medlem

Standard Sv: Brettspillkongress i Oslo 4-5 juni

Sitat:
Opprinnelig postet av Daimonion
Noen som er på VB og titter innom nå, gidder dere be Piet komme seg opp a kjelleren og ringe meg?
Tlefonnummeret til RF-kjelleren er så vidt jeg vet fremdeles 22854710.
Svar med sitat
Gammel 6/06-2005, 11:31
Daimonion sin avatar
Daimonion Daimonion er offline
Medlem

Skulle jeg sikkert visst, som funksjonær i RF, men dog - det årnet seg.
Svar med sitat
Gammel 6/06-2005, 22:10
Lord_Piet sin avatar
Lord_Piet Lord_Piet er offline
Medlem

Tusen takk for en kjempekul helg!
Flott som en oppvarming til Arcon =)
Synd at det ikke kom litt flere folk og at søndagen ble litt punktert, men vi som var der hadde det jo gøy.

Oppsummering:
Goa funka glimrende. Struggle of Empires ble litt for hesblesendes da vi hadde tidsbegrensning og kansje litt for mange spillere med tanke på at alle var nybegynnere. Power Grid gikk fint, bare synd jeg fikk så stort forsprang tidlig som kansje tok bort litt av spenningen. Age of Steam ble ikke spilt pga delvis avlysning og tidsmangel.
I tillegg så var jeg med og spilte en flott runde med San Juan lagspill og en spennede omgang Puerto Rico. Det var flere nybegynnere med på begge disse spillene også.

Takk til Lasse som fiksa alternative lokaler!
Takk til TSP som inviterte meg med på morroa!
Takk til de som spilte spillene jeg prøvde å vise frem, håper dere likte noen av dem =)
Takk til dem som holdt ut med all skravlingen min, jeg hadde et alvorlig tilfelle av munndiaré under oppholdet mitt i Oslo (hadde ikke stemme igjen i morges) ;p

"In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move."
- Douglas Adams
Svar med sitat
Gammel 7/06-2005, 08:47
sunszu sin avatar
sunszu sunszu er offline
Medlem

Thumbs up Sv: Brettspillkongress i Oslo 4-5 juni

Thanks to Andrew for setting up and hosting a Advanced Civilization Project game(The ADvanced civilization WOrkshop Project, TADWOP) this past weekend. We got a 9 player game of the ground Saturday(one player got in on a civil war Sunday but it was not as much fun as we had hoped it would be for him). We tried "Imperial version" with double set of counters. We did not get to play all the way through.
Partially because we lost 1.5 hours moving the game out of VB to his workplace Sunday and partially because of other things.

But we only had three turns to go when we quit at 19.30 or so. So we could have made it if we braved it out.

But like its original it does not need to be played all the way through , it works fine on a time limit too.

More on the game itself from the host later.

Thanks to TSP and Ares for hosting the shindig. To bad we had to clear out on Sunday. And I agree, we really should have attracted more of a crowd. Why is it we did not?

This text was written in English since our gracious host is from the emerald isle.

And I approve of this message.

Fred out
"The course of history is determined not by battles, but by the actions of the individual. The strongest city at its most basic level is a collection of individuals. Their dreams shape the years to come. If there is any lesson to be learned from history, it is that all too often the fate of entire realms rests upon the actions of one person. In that dire moment of uncertainty, that person's decision, can unwittingly change the world. One never knows who that person is.” A prologue shortened.

Sist endret av sunszu; 7/06-2005 kl 13:47
Svar med sitat
Gammel 7/06-2005, 17:00
Louise sin avatar
Louise Louise er offline
Medlem

Det var et supert con, bra arrangert, litt uheldig med søndagen, men slikt skjer. Det var strålende å lære nye spill, nå skal jeg introdusere noen til foreningen min.

Noe av grunnen til at det ikke kom så mange, er nok at det var et brettspillcon så tett opptil Arcon, og folk prioriterer heller det. Hadde det vært på høsten, ville det helt sikkert vært et mye større oppmøte. Men i forhold til de siste TSP-conene som har vært, var dette et bra oppmøte.

Og ikke minst var det en fantastisk anledning til å treffe mennesker og ha det kjempegøy!
Gammel 7/06-2005, 21:53
punch sin avatar
punch punch er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av sunszu
Fred out
Heheh! Very funny, if you know both languages.
"The Internet is more like a plumbing trap. People pour masses of crap down it, but occasionally you need to reach in and search for a valuable item, and you come out covered in shit." -- found on the Internet
Svar med sitat
Gammel 9/06-2005, 14:45
Daimonion sin avatar
Daimonion Daimonion er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Lord_Piet
Takk til dem som holdt ut med all skravlingen min, jeg hadde et alvorlig tilfelle av munndiaré under oppholdet mitt i Oslo (hadde ikke stemme igjen i morges) ;p
La jeg ikke merke til.

Takk for opplæring, forøvrig, var bra spill - savnet det på programmet til Arcon nå som vi jo fikk lært oss det, hehe.
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste innlegg
Det skjulte Oslo Ole Peder Giæver Spillskaping 32 14/12-2009 12:28
Kjøring fra Trafikanten i Oslo til Lokallagslederkonferansen 2004 Postbud Arrangement 4 28/02-2005 21:41
[Artikkel] Det skjulte Oslo Ispinne Spillskaping 0 16/03-2004 11:36
Det skjulte Oslo Ole Peder Giæver Rollespill.net 0 15/01-2004 14:31

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:40.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia