Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Spillskaping

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16/02-2013, 16:42
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Standard Sv: HolmCon 9d6: random tenketråd

Sitat:
Opprinnelig postet av Maleficium Vis post
"Med KUKEN på bordet" Vs "Med KUKEN i handa"

Et interaktivt Hobbit-teater i Keith Johnstones gestalt-ånd! Antageligvis en liten hòmàge til Magnus' "Pølsefest" og alle brettspill hvor man konkurrerer med medspillerne sine. Syntes du valgfag tysk var kjedelig og full av regler? Hvorfor tok du ikke drama - og hvorfor i helvete spiller du med regler noen andre har bestemt når du er voksen nok til å bestemme selv? Største kuk vinner!
Nå vil jeg også være med. Men det kan jeg ikke. :/

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 17/02-2013, 14:20
Maleficium Maleficium er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Gru Vis post
Nå vil jeg også være med. Men det kan jeg ikke. :/
Da får det bli til neste år. Minn meg på det! Vet ikke om det er et arrangement de vil ha i Arcon-programmet...

Apocalypse World eller Danger Patrol da? Må forte meg å bestemme meg. Skulle ønske jeg klarte å arrangere noe dypt og genialt, som kunne æret verten.
Svar med sitat
Gammel 17/02-2013, 22:51
Tomas HV Mørkrid Tomas HV Mørkrid er offline
Medlem

Det nærmer seg, og jeg har nettopp avsluttet min årlige sesjon på Villkvinnefestivalen, med blant annet flere trommesirkler og ritualer og annet som fikk meg til å tenke på spillet jeg setter opp på HolmCon; Sjelens rolige rytme ...
- gleder meg enda mer nå!

Og så er det allerede et par andre spill jeg veldig gjerne vil være med på. Årets HolmCon ser veldig lovende ut!
Gammel 18/02-2013, 21:02
Maleficium Maleficium er offline
Medlem

I Majas skygge - et kortspill om hvordan et HolmCon går videre etter at noen ikke kommer

Livet er kjipt og noen blir voksne og får nieser og nevøer og gjør voksenting. Vi bruker I min skygge-spillmotoren til å finne ut hvem vi mangler, hva slags voksenting de er opptatt med og spinner videre på hvordan vi møttes, hva vi savner og hva som skjer med oss. Dystert og sombert, men med en viss galgenhumor.
Svar med sitat
Gammel 18/02-2013, 21:55
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Maleficium Vis post
I Majas skygge - et kortspill om hvordan et HolmCon går videre etter at noen ikke kommer

Livet er kjipt og noen blir voksne og får nieser og nevøer og gjør voksenting. Vi bruker I min skygge-spillmotoren til å finne ut hvem vi mangler, hva slags voksenting de er opptatt med og spinner videre på hvordan vi møttes, hva vi savner og hva som skjer med oss. Dystert og sombert, men med en viss galgenhumor.
Maja likes this.

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:09.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia