Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 24/03-2009, 15:06
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Standard Sv: Hvilken forumbruker ville du helst... del III

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Jeg sa til Magnus at jeg ville spille med Kalifen som mentor i noe pølse-relatert. Jeg tror ikke han tok meg seriøst, men men.
Kalifen som "Pølse-Hansen" og du som en ung, rural AUFer tilsatt som hans attachè, med ønske om å bli en protogè?
Svar med sitat
Gammel 24/03-2009, 15:17
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av BT Vis post
Jeg ville spilt med Magnar Müller. Han skulle spilt seg selv, og jeg skulle spilt 'a man'.
Sitat:
Opprinnelig postet av Kjellen
Litt som i ei viss famøs fanfic?
Link?

(og om innholdet i den er hva det ikke vært postet i denne tråden?)
Svar med sitat
Gammel 24/03-2009, 16:12
Kjellen sin avatar
Kjellen Kjellen er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Maleficum Vis post
Link?

(og om innholdet i den er hva det ikke vært postet i denne tråden?)
Eg må berre orsake, men eg trur ikkje dei greiene toler dagens lys. I så fall må Magnar fortelje om det, og filtrere språket. Eg har berre lese den, og det var ei skjellsetjande oppleving.

"Jeg skulle ønske jeg var deg." - Erlend S. Bruer

Litt ymse musikk
Svar med sitat
Gammel 25/03-2009, 00:56
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

Sitat:
Opprinnelig postet av Gru Vis post
Og i Mouse Guard: Jeg vil spille en forsiktig og kanskje litt feig musevaktkaptein som prøver å holde Haakons iltre slåsskjempe-tenderpaw i tømme. Lærlingen skal selvsagt mene at mesteren er alt for feig, noe som forsåvidt er sant. Så skal vi til syvende og sist lære av hverandre.
"Vi tar'n sier jeg, det er'kke nødvendig å løpe, det er jo bare en føkkings Røyskatt! Vi banka lillebrødrene dens i Snømuskrigene og da banker vi jo den og!"

Jeg ville spilt overbærende, irriterende og spytttslikkende tjener til Mortens adelige. Sånn ca. det omvendte av en viss Pendragon spilling, men Morten er vel kanskje bedre til å være høystatus "underdanig" enn det jeg er.

Jeg ville spilt den vise læremesteren til Erlings entusiastiske men kunnskapsløse lærling i en Legend of the Five Rings kampanje ledet av Morten. Kanskje spilt Dragon eller Phoenix?

Ville også spilt den undrende men skjermede lærlingen til Monicas prestinne hvor jeg blir lært opp mens vi utforsker verden i et klassisk fantasyspill.

Sist endret av HOT; 25/03-2009 kl 00:59
Svar med sitat
Gammel 25/03-2009, 03:42
Njordi sin avatar
Njordi Njordi er offline
Medlem

Åh,her var det mye gull!
Sitat:
Opprinnelig postet av HOT Vis post
Jeg ville spilt overbærende, irriterende og spytttslikkende tjener til Mortens adelige. Sånn ca. det omvendte av en viss Pendragon spilling, men Morten er vel kanskje bedre til å være høystatus "underdanig" enn det jeg er.
Aaahh... husker den. Tror han sleipe, lille, hypre, ex magiker lærlingen min fikk endel bank. Men bemerkelsesverdig nok ikke av din rolle, som han liksom var væpner til. Riddern din ga endel muntlig påpakkning, men det prella vel mest av som vann på gåsa.
Artig hvor mye spillerom man kan skape seg med slike "lavstatusroller" hvis man bare er litt ivrig i tjenesten.
Skulle gjerne fått anledningen til å spille hardt på et slikt forhold, hvor jeg var ridder og du væpner.

Sitat:
Jeg ville spilt den vise læremesteren til Erlings entusiastiske men kunnskapsløse lærling i en Legend of the Five Rings kampanje ledet av Morten. Kanskje spilt Dragon eller Phoenix?
Åh, nok en god tanke.

Sitat:
Ville også spilt den undrende men skjermede lærlingen til Monicas prestinne hvor jeg blir lært opp mens vi utforsker verden i et klassisk fantasyspill.
Haaaalooo! Det vil jeg også! Monica som den derre low-impulse control ildmagiker(inne)n hun har fortalt om. Og jeg som nevrotisk, stressa lærling som febrilsk forsøker å redde stumpene hver gang ildkulene hagler.

ARS SIMPLEX - Enkle Regler til Ars Magica
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:08.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia