Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 8/01-2013, 09:31
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Standard Sv: Re: Sv: Re: Hobitten

Jada. Men å kalle det for klisjé når det ikke fantes så mye annen fantasylitteratur av den typen, den gangen det ble skrevet, er uansett litt som å kalle 1800-tallet "sååå 1800-talls".

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 9/01-2013, 17:23
Anders Nygaard sin avatar
Anders Nygaard Anders Nygaard er offline
Medlem

Standard Sv: Hobitten

Lander ikke helt på hva jeg synes.

Etter å ha sett Life of Pi bruke 3D "riktig", tror jeg nok HD-foto med 3d var feil for denne filmen. Filming er også fotografi, og noen motiver kommer bedre frem med begrensede verktøy.

Men filen har jo veldig fine bilder, og Gollum er gjort riktig. Hobbiten er en barnebok, så litt barning må man tåle. Tonen blir antakelig grimmere i takt med boka, som i Harry Potter-serien.

Men trollsnørr var ganske teit i Harry Potter, er enda teitere i Hobbiten, og tre ganger så teit i begge tilsammen.

Kanskje directors cut-versjonen blir en kortere en med nedgradert bildekvalitet denne gangen?
Svar med sitat
Gammel 9/01-2013, 18:47
Maleficium Maleficium er offline
Medlem

Standard Sv: Hobitten

Det måtte ha vært fint å hatt en 13åring å se Hobbiten sammen med?

Jeg likte ikke Ringenes Herre-filmene, men denne synes jeg er fantastisk (til å være Fantasy). Dvergene var råe, selv om jeg hadde foretrukket at noen av dem var litt mindre tegneserieaktige i utseende. Sangscenen var fantastisk!

Angående swashbuckling-scenene synes jeg ikke de var så irriterende, og jeg ble litt inspirert til å spille i "huler" (gruver, ol.) igjen!

Sist endret av Maleficium; 9/01-2013 kl 18:51
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:28.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2018 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia