Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Rollespill > Andre diskusjoner

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Melding fra Hyperion:
Gammel 2/06-2012, 10:47
Maleficium Maleficium er offline
Medlem

Standard Hvilke forumbrukere skal på Arcon?

Jeg teller veldig på knappene. Jeg vet jeg snakker om at det er viktig for rollespillerne å ta være på de kommende generasjoner, men jeg føler virkelig ikke for å arrangere to enkle spillpuljer for 18åringer (da vil jeg heller spilleder for 12åringer).

Jeg er heller ikke så ivrig på å sitte i et bråkete øltelt, og for å være ærlig har jeg ikke så godt av å drikke øl heller.

Jeg vet at jeg jo kommer til å treffe noen kjente, men vet ikke om det er verdt å sette av en hel helg til å bare hilse på noen man ser en gang i blandt. Jeg vil ikke ta plasser i rollespill, da det allerede er så få, og jeg er ikke en særlig ivrig eller dreven brettspiller heller. (Dog er det fint å henge seg på demonstrasjonsspill.)

Jo flere langveisfarende som kommer, jo kulere blir det, og jo mer sannsynlig er det at jeg har lyst til å komme.
Svar med sitat
Gammel 2/06-2012, 12:31
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Standard Sv: Hvilke forumbrukere skal på Arcon?

For min del skulle jeg ønske jeg kunne garantere en opptreden på Arcon komplett med frispilling og det hele... men jeg kan ikke garantere det, på grunn av streiken.

Hvis streiken fortsetter lenge, må vi sannsynligvis jobbe overtid inn i avspaseringsdagene våre for å ta igjen tapt tid og arbeid under streiken, slik at ungdommene skal få vitnemål i tide til å søke videre utdanning. Det vil si at jeg sannsynligvis er en av de som må jobbe en del - jeg gikk ut i streik med en god del urettede stiler og prøver. Det gode er at jeg vil få overtidsbetalt, men det kan også bety at jeg ikke får reist fordi jeg må bruke hele den torsdagen og fredagen, samt mandagen, og da rekker jeg ikke å være i Oslo mer enn ei natt (lør-søn). Og da er det ikke verd det med min ustabile økonomi fremover (har ennå ikke fått jobb til høsten).

Så kanskje. Og det holder sikkert ikke?

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 2/06-2012, 13:01
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Gru Vis post
Så kanskje. Og det holder sikkert ikke?
Det holder i forhold til å få vite om det. Jeg er ikke så ivrig på frispilling heller, eller - det vil jeg skal være en "spontan" greie.
Svar med sitat
Gammel 2/06-2012, 13:22
HOT sin avatar
HOT HOT er offline
Eksplosiv

Det kommer sikkert ikke til å bli fullt på Daughters of Verona og Fiasco ihvertfall, så da har du to puljer å spille på.
Gammel 2/06-2012, 13:52
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Hm? Jo flere folk som kommer, jo flere ting arrangerer vi, og jo flere blir det plass til. Og, for å være ærlig, de tingene jeg arrangerer pleier ikke akkurat være stappfulle av små fjortiser som bare absolutt vil gjøre ubegripelige friformeksperimenter, så det er nok bare å slenge seg på der.

Blir lite øl på meg, vil jeg tro - planen er å ha med meg guttungen. (Som er nærmere 11 under Arcon, så han passer nesten inn i 12-årings-ønsket ditt.)

Sist endret av matthijs; 2/06-2012 kl 14:12
Svar med sitat
Gammel 2/06-2012, 15:05
Gru sin avatar
Gru Gru er offline
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Maleficium Vis post
Det holder i forhold til å få vite om det. Jeg er ikke så ivrig på frispilling heller, eller - det vil jeg skal være en "spontan" greie.
All frispilling er "fri". Hvis jeg kommer, vil det bare bli sånt på meg, for jeg har ikke meldt meg verken som arrangør eller spiller.

"Interaktiv jomfrufråtsing!"
- Tomas snakker om å være erfaren spilleder for uerfarne spillere
Svar med sitat
Gammel 2/06-2012, 18:31
Ursus sin avatar
Ursus Ursus er offline
Medlem

Jeg kommer til å være der. Arrangerer ingen rollespill seriøst i år, men tar nok med meg en ting eller to som kanskje kan spilles om noen vil.
Gammel 2/06-2012, 19:38
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Mener du... useriøse rollespill?
Gammel 2/06-2012, 20:25
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av matthijs Vis post
Mener du... useriøse rollespill?
Tomas arrangerte jo "Ugg" (før han trakk det pga jobb) på Arcon XIII... bortsett fra AD&D og Vampire arrangeres det vel ikke seriøse rollespill der? (Jeg tror det er noen svært blodseriøse brettspill.)

Teodor sin debuterte i fjor!

Denne tråden ga meg i hvertfall lyst til å dra på Arcon.

Jeg har spurt Buddha og håper å få vristet ut noe av Drammenserne. Tror også det kommer noen fra Hønefoss.
Svar med sitat
Gammel 3/06-2012, 00:32
Njordi sin avatar
Njordi Njordi er offline
Medlem

Jeg planlegger å tilbringe minst to fulle dager på Arcon.
Har meldt meg på endel spill, men det er mest for å ha options. Ser for meg å henge ut, prate skit og spille tilfeldige spill.
Datter'n på 10 sier hun vil være med på minst en av dagene også.

ARS SIMPLEX - Enkle Regler til Ars Magica

Sist endret av Njordi; 3/06-2012 kl 00:33
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:37.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia