Gå tilbake   Hyperions webforum > Norsk Forum For Fantastiske Fritidsinteresser > Brett-, Kort- og Miniatyrspill

Notiser

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11/11-2009, 22:37
Maleficum Maleficum er offline
Medlem

Standard Sv: Agricola? det beste siden nybakt brød?

Sitat:
Opprinnelig postet av Tomas HV Mørkrid Vis post
Har aldri gjort det bra i Agricola, og er enig med dem som mener det er vanskelig å snu spillet når det først er begynt å gå dårlig (noe det ofte gjør for meg), men likevel liker jeg det. Jeg er vel en bonde innerst inne ...
Jeg får mest lyst til å spille rollespill om bønder når jeg spiller det. Synes forøvrig det morsomste er å leke med dyrene.
Gammel 11/11-2009, 22:38
matthijs sin avatar
matthijs matthijs er offline
Medlem

Nettopp spilt det for fjerde gang. Monica liker meg ikke, men det kan jeg leve med, fordi JEG VANT mjehehehe!
Gammel 7/12-2009, 14:36
sunszu sin avatar
sunszu sunszu er offline
Medlem

Noen som har erfaring med utvidelses settene som har kommet nå?

Både through the seasons

og farmers of the moor?

- Fred
"The course of history is determined not by battles, but by the actions of the individual. The strongest city at its most basic level is a collection of individuals. Their dreams shape the years to come. If there is any lesson to be learned from history, it is that all too often the fate of entire realms rests upon the actions of one person. In that dire moment of uncertainty, that person's decision, can unwittingly change the world. One never knows who that person is.” A prologue shortened.
Svar med sitat
Gammel 10/12-2009, 08:23
sunszu sin avatar
sunszu sunszu er offline
Medlem

Da har jeg fått prøve "through the seasons" (takk Nicholas)

Det gir en ny dimensjon til spillet som man kan forsøke å planlegge for (starting player i runde 3 for family growth i runde 4, for 3f+2w feks).

Alt i alt likte jeg den.

Men, den reduserer også resursene til tider og gjør at det feks koster å pløye om vinteren.

Så, kanskje ikke for alle.

Men får du sjansen, sjans den

- Fred
"The course of history is determined not by battles, but by the actions of the individual. The strongest city at its most basic level is a collection of individuals. Their dreams shape the years to come. If there is any lesson to be learned from history, it is that all too often the fate of entire realms rests upon the actions of one person. In that dire moment of uncertainty, that person's decision, can unwittingly change the world. One never knows who that person is.” A prologue shortened.
Svar med sitat
Gammel 24/12-2009, 19:23
sunszu sin avatar
sunszu sunszu er offline
Medlem

farmers of the moor

min julegave til meg selv

nå er det bare å finne tid til å prøve den da
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:04.

Drevet av: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Innhold ©2004 - 2019 Hyperion N4F v/Espen Sortland

Norsk Bokmål oversettelse av: Espen, futti, Xadhoom
Nynorsk oversettlse av: Kaia