| Melding fra Hyperion: |
|
|
|
||||
|
||||
|
Norges største spillfestival, Arcon, har gleden av å kunne annonsere en ny konkurranse: Beste modul-pitch.
Hvorfor? For å skape blest om modulkonkurransen, og for å få kickstartet det rollespillskrivende Norges hjerner slik at vi kan få moduler inn til modulkonkurransen som annonseres i en separat tråd. Hva må jeg gjøre? Det vi vil ha fra deg er følgende informasjon:
Når må dette leveres? Og når får vi vite hvem som har vunnet? Deadline for innlevering er satt til 1. desember, og vinneren kåres i løpet av januar. Hvordan leverer jeg? Send inn pitchet til modulpitch@razumny.no, i emnefeltet skal det stå Modulpitch 2010 - <NAVN PÅ IDEEN> What's in it for me? Heder, ære, fri inngang på Arcon 26 (vinneren må selvfølgelig betale medlemsavgift på 50 kroner) og en vinnertskjorte fra Arcon 26. Hva bestemmer hvem som vinner Kreativitet, utviklingsmuligheter og hvor interessant pitchet er vil avgjøre dette. Lykke til, og god skriving! Måtte den beste vinne! En liten presisering her: Det vil kun bli en premiert vinner i denne konkurransen. Dersom dere er to som sender inn sammen, vil dere måtte dele på premien. Det vil si at en av dere får fri inngang, og den andre får t-skjorten. Da samtlige bidrag så langt kun er fra en enkelt person, burde ikke dette by på problemer.
Sist endret av razumny; 10/11-2009 kl 20:30 Begrunnelse: Presisering. |
||||
|
|
||||
|
||||
|
Du minner oss om dette utpå høsten en gang?
|
|||
|
|||
|
Må man arrangere modulen selv, eller kan man levere modulen til Arcon?
Jeg snakket med noen på HexCon, og de var (svært) villige til å ta imot moduler som andre kunne arrangere. Faktisk har jeg levert modul der før, uten å selv kunne komme.
|
||||
|
||||
|
Sitat:
Matthijs: Nei; tror du det er nødvendig da...? Joda; det kommer påminnelser!
|
|
||||
|
||||
|
Da skriver vi den 10. november, og vi har tjue dager igjen til deadline. Sjansene er fremdeles gode for at det er nettopp ditt pitch som vinner, så skriv i vei!
|
|
||||
|
||||
|
Interessant å lese forumsignaturen din i forbindelse med dette, Alexander.
Det er en ork i brønna! Min spillskapelse: Morgenfri SL for Star Wars: New Order. Tips fra min samboer [om hvordan man skal feire 30-årsdag]: Ring din mor. Gi telefonen til kompisen din, og klem ham på skrotum samtidig. Legg på. Skall hodet i bardisken og glem alt sammen. |
||||
|
|
||||
|
||||
|
Sitat:
I motsetning til Adams' forlegger, finnes det ingen planer om å gi noen utsettelser på deadline.
Sist endret av razumny; 10/11-2009 kl 15:40 Begrunnelse: Rettet opp tekst |
||||
|
|
||||
|
||||
|
Aiai. Jeg som hadde så mange ideer rett etter Arcon. Hva var de nå igjen?
|
||||
|
||||
|
En liten presisering:
Det vil kun bli en premiert vinner i denne konkurransen. Dersom dere er to som sender inn sammen, vil dere måtte dele på premien.
|
|
||||
|
||||
|
Pitch levert. Ingenting er som å egentlig skulle jobbe...
Det er en ork i brønna! Min spillskapelse: Morgenfri SL for Star Wars: New Order. Tips fra min samboer [om hvordan man skal feire 30-årsdag]: Ring din mor. Gi telefonen til kompisen din, og klem ham på skrotum samtidig. Legg på. Skall hodet i bardisken og glem alt sammen. |
||||
![]() |
| Bokmerker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|